Toon posts:

649 3Dmarks :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onder Linux op m'n Dual 400 bakkie Wine geinstalleerd met de laatste patches voor DirectX support en ik haalde 649 3dmarks, misschien iemand anders ook al geprobeerd?

Oh ja, Half-Life (Counter-Strike draait vloeiend @ 1024x768) :)

Kaartje: Diamond Viper V550 (TNT1) nVidia 0.96 drivers, XFree 4.0.2, Linux 2.2.18

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 09:16
Misschien een stomme vraag, maar wat haal je onder Windows? Lijkt me leuk om eens te kijken hoe goed/slecht dat nu werkt.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Onder Windows zal het vast meer zijn, maar het geeft wel aan dat Wine steeds beter wordt :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 09:16
Ja maar de vraag is dus eigenlijk hoeveel beter en wat het verschil met Windows nog is.

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Hehe Phat releks!

Maar cijfertjes zeggen niet altijd wat als het maar goed speelt

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Je hebt het over de transgamingpatch. Ik was een soort betatester voor deze patch en als je wine start moet je dat doen met het volgende commando "wine 3dmark2000 &> /dev/null "

Op 640x480 op 16bit kleur, haal ik bijna 14003dmarks. Door de CEO van transgaming werd tegen mij gezegd dat in een volgende versie de snelheid veel hoger zal liggen.

Je haalt dan meer 3dmarks. En als je een nvidiakaart hebt moet je de nieuwste drivers gebruiken, in de oude zat een bug waardoor het veel te traag ging. Maar in de nieuwe drivers zit ook weer een klein bugje.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 februari 2001 23:15 schreef vink het volgende:
Ja maar de vraag is dus eigenlijk hoeveel beter en wat het verschil met Windows nog is.
Als ik onder Windows test crasht m'n PC na de 3e of 4e test...dus ik zou het niet weten eigenlijk :)

Verwijderd

geef eens wat meer informatie hoe je het hebt aangepakt :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Fuckjes... volgens mij struikelt ie heel hard over mijn Voodoo2. Eindelijk erachter dat hij niet compilet omdat ie niet klaagt om een bestandje, maar dat wel nodig heeft... vlak na de bekende modeswitch klapt ie weer terug met een segfault... aaaargh! |:(:(

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1