Hoi tweakertjes. Ik zit sinds gister met een groot probleem. Ik heb nog geen aantal iso's. op mijn pc staan die dringend gebrand moeten worden.
Het probleem alleen is dat mijn dvd writer geen enkele lege dvd pakt. Welk programma ik ook gebruik en welk merk lege dvd ik er ook in doe, er gebeurt gewoon niks. Het programma blijf maar vragen om een lege dvd en dat terwijl die dvd's ook echt leeg zijn.
Het gaat om de Lite-on DVDRW LDW-411S. Het gekke is dat hij wel cd's moeiteloos kan branden, maar met dvd's lukt het dus niet.
Ik heb de volgende merken geprobeerd, (zonder succes)
Nashua 4.7 gb 8x DVD-R single sided
Imation DVD-R 8x 4.7 gb
Mmore dvd-R 8x 4.7 gb
Van imation weet ik dat het een goed merk is. Ik heb er namelijk nooit problemen mee gehad.
Ok, wat kan ik hier aan doen? Het gekke is dat alles paar weken terug nog perfect werkte.
Ik heb ook ongeveer een maand niks meer op dvd gezet.
Als iemand mij hiermee kan helpen, graag zelfs.
Het probleem alleen is dat mijn dvd writer geen enkele lege dvd pakt. Welk programma ik ook gebruik en welk merk lege dvd ik er ook in doe, er gebeurt gewoon niks. Het programma blijf maar vragen om een lege dvd en dat terwijl die dvd's ook echt leeg zijn.
Het gaat om de Lite-on DVDRW LDW-411S. Het gekke is dat hij wel cd's moeiteloos kan branden, maar met dvd's lukt het dus niet.
Ik heb de volgende merken geprobeerd, (zonder succes)
Nashua 4.7 gb 8x DVD-R single sided
Imation DVD-R 8x 4.7 gb
Mmore dvd-R 8x 4.7 gb
Van imation weet ik dat het een goed merk is. Ik heb er namelijk nooit problemen mee gehad.
Ok, wat kan ik hier aan doen? Het gekke is dat alles paar weken terug nog perfect werkte.
Ik heb ook ongeveer een maand niks meer op dvd gezet.
Als iemand mij hiermee kan helpen, graag zelfs.