Hmm.. volgens mij gebruiken we dat in de testversie van onze site: www.f1universe.com/headlines.php3, die staat nu gehost op www.hostex.net. Ben errug tevreden met de hosting daar!! Goedkoop, goeie service en snel
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Wij hebben een php draaien met zlib, dus als je wilt kun je je pagina's aanpassen zodat ze compressie gebruiken. Eigenlijk zou er ergens een overzichtje zoals webhosters.nl moeten komen, maar dan ook met wat voor apache/php versies iedereen draait en welke modules beschikbaar zijn. Bijvoorbeeld dingen als curl en een mysql_auth optie voor apache vind je niet overal.
Ik heb er zelf ook 1 gevonden :
http://www.argeweb.nl
Ik zelf vind 25,- per maand voor max 250 mb
dataverkeer errug veel
http://www.argeweb.nl
Ik zelf vind 25,- per maand voor max 250 mb
Vind je de prijs van Fl. 25,- te veel per maand, of de combinatie van 25 piek met 250 MB data te veel (Dus dat je liever meer dataverkeer per maand hebt) ..?Op donderdag 01 februari 2001 23:27 schreef elroy het volgende:
Ik zelf vind 25,- per maand voor max 250 mbdataverkeer errug veel
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
ik vind de combinatie voor 25,- teveel, voor die prijs vind ik dat je minstens 500 mb dataverkeer moet krijgen
heb gehoord dat 2fast (GEEN RECLAME) dat ook ondersteunt.. www.2fast.nl volges mij..
Klopt 2fast ondersteund dat ook....onze site draait op php gekoppeld aan mySql...bij hen dus:D
Kunt u mijn Domeinnaam renamen??
Maar ondersteunen bestaat toch gewoon uit het meecompileren van zlib? Hoewel ik trouwens wel bij een van de laatste upgrades iets hierover langs heb zien komen. Ik geloof dat je het nu ook globaal voor alle sites zou moeten kunnen doen, zal nog eens zoeken.
Klopt, je kan in de php.ini in je lib-path opgeven of hij het standaard moet (proberen te) gebruiken.
In PHP 4.0.4, a new function has been introduced – ob_gzhandler(). This function is designed to check the Content-Encoding header for deflate or gzip, and automatically compresses the output using the supported encoding. Using it is as simple as turning output buffering on, and setting it as the output handler function:
ob_start("ob_gzhandler");
or, in php.ini:
output_handler = ob_gzhandler ; turn on HTTP compression for PHP content
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
WideXS.nl
ondersteunt het volgens mij ook
ondersteunt het volgens mij ook
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Ik weet niet zeker of WideXS het ondersteunt....er staat ieder geval wel iets met zlib op die server(s)
.
Pagina: 1