Toon posts:

Externe HDD wordt niet meer herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels een paar weken een My Book Essential Edition 320 GB Hard Drives ( WDG1U3200 ). Alles verliep vlekkeloos in het begin en nu staat er aardig wat data hierop.
Wat is nu het probleem? Mijn apparaat wordt niet meer herkend in Windows XP Prof. Ik heb het op een aantal verschillende usb poorten geprobeerd maar windows krijgt het niet te pakken. Ik krijg alleen maar een melding dat er een nieuw usb apparaat gevonden wordt maar helaas blijft het daarbij.
Nu ben ik op zoek naar een windows driver. Helaas is het mij tot op heden niet gelukt om een driver hiervoor te vinden omdat het een plug&play device is. Wie o wie kan mij helpen? :>

edit:

Ik lees nu dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem:

My harddrive worked fine for the first two weeks. Then it stopped working. My computer only recognizes it as an unknown USB device and tries to find a driver for it. I searched the manufacturers website and there is no driver for windows XP because it is a "plug n play" device. I have tried eveything, even restoring my entire computer. After a week with no success trying to solve this with tech support, they offered to replace my harddrive. I would replace my hard drive if I didn't have 300gigs of information on it. I have decided to keep it and one day find a way to fix it. ...

Verwijderd

hoi,

Ik heb dezelfde harde schijf ook 320gb essential edition en heb hetzelfde probleem als ik een paar keer de stroom er uit haal en er weer opnieuw in doe doet hij het weer het is ook heel vaag dat ik s'ochtends wakker word door die harde schijf als ik mijn computer uitzet gaan de harde schijf na een paar seconde uit als ik s'ochtends wakker word staat dat ding ineens aan en uit te gaan om de 30 seconde je hoort hem telkens aangaan en dan hoor je zo'n tik en dan gaat hij weer uit en gaat hij binnen 10 seconden weer aan waarom doet hij dit uitzichzelf ik ga hem denk ik terugbrengen bij de winkel waar ik hem heb gekocht

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:07
staat hij wel bij apparaat beheer en niet bij deze computer dan moet je even het station letter veranderen van je externe hdd.
dat moet ik ook wel is en daarna doet hij het gewoon weer

Verwijderd

Topicstarter
BurnerT schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:04:
staat hij wel bij apparaat beheer en niet bij deze computer dan moet je even het station letter veranderen van je externe hdd.
dat moet ik ook wel is en daarna doet hij het gewoon weer
Eigenlijk belachelijk dat we dit soort praktijken moeten doen (stationsnaam veranderen, stekker eruit halen). |:( Ik wil gewoon dat het werkt! :)

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-02 21:47

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Heb er 1 die het op HP pc's en laptops altijd in 1 keer doet en alle andere merken verwelkomt met dezelfde foutmelding als TS krijgt....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

en waarom zou mijn harde schijf automatisch aangaan s'ochtens zonder dat mijn computer aanstaat
Pagina: 1