Toon posts:

[Digiconnect]KVM Switch, 1 pc doet 't niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bij kennissen en in het verleden maakten zij gebruik van een Daxten ScoutKVM om hun 2 pc's met 1 LCD scherm, toetsenbord en muis te besturen. Helaas is dat KVM ding overleden en hebben ze een nieuwe moeten kopen, een Digiconnect 2-Ports KVM wel te verstaan.

Nou werkt de monitor dus prima op beide pc's en het switchen (2x scroll-lock + pijl omhoog/omlaag of 1 of 2) en op 1 pc (waar ik nu dus op zit :P) werken de muis en het toetsenbord ook prima, maar helaas werken deze laatste 2 niet op de andere pc.

Beide pc's draaien windows xp en ik heb al geprobeerd de connectors van de Digiconnect van pc te wisselen, toch bleef dezelfde pc het wel doen (en dus ook dezelfde het niet doen).

Toen bedacht ik me natuurlijk eens te proberen het geheel rechtstreeks aan te sluiten op de pc die het niet doet en wel, werkt ook niet!

Het gaat om een (oud) Cherry toetsenbord en een Labtec muis. De muis is USB en via een ps2 verloper aan te sluiten. Het vreemde is dus dat het toetsenbord en muis het wel gedaan hebben via de oude KVM, maar nu dus niet via de Digiconnect of rechtstreeks. Hoe kan een toetsenbord en/of muis het op de ene pc wel doen en op de andere niet :?

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-02 22:46

SA007

Moderator Tweaking
Doen ze het wel buiten windows (bios?)