[Bijna alle spellen] Trage input/performance

Pagina: 1
Acties:

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik heb een Toshiba Sattelite -214 met alle drivers van de website van toshiba ge-installeerd.

Nu als ik spellen speel bijv: Unrealtournament, Dungeon keeper 2, Half-Life. Dan heeft hij zo'n trage reactie snelheid met t keyboard, als ik link druk 5 sec later reageert hij bijv. Soms heeft de muis dit ook, soms niet.

Ik heb dit probleem niet bij spellen zoals doom2, nintendo 64 emulator, jazz jack rabbit.
Het is zoooo irritant, het spel is gewoon niet speelbaar!

Ik heb ook nog een probleem dat mijn grapische kaart zooooo super langzaam is, hij is 16mb, en spellen die hij makkelijk aan zou moeten kunnen zoals dungeon keeper 2 , loopt met 5 a 10 fps....
Met settings op ALLERLAAGST! 640x480, shadows uit , detail low etc.
Ik denk zelf dat dat niet echt normaal is, een 16mb videokaart in combo met 1ghz/256 mb geheugen moet dungeon keeper 2 sneller kunnen draaien!!! Ik heb dit trouwens met alle spellen dat de 3d performance om te huilen is. met doom2 hakkelt hij zelfs soms...

Hoe los ik dit allemaal, zijn er mischien 3rd party drivers die jullie kennnen die dit oplossen,of een 1 of andere setting? Ik kan iedergeval niks bruikbaars vinden dat helpt :(

[Edit]
Shit, moest de titel nog aanpassen, mod maak er please [Bijna alle spellen] Trage input/performance van , dnak u :)

[ Voor 5% gewijzigd door Reconhell op 09-12-2006 10:19 ]

Verwijderd

Titel aangepast.

Kijk eens met bv. dxdiag of je hardware accelleratie wel aanstaat

• Reconhell
Heb trouwens direct x 9.0c ge-installeerd en windows xp geen updates!!! maar dat zou verder niet uit moeten maken!(ik wil niet updaten omdat ik maar 10 gig schijf heb, en de load op mn memory word zwaarder)
Want het zou het gewoon moeten op een clean windows xp met graphics driver+directx 9.0c

Heb net indxdiag gekeken en ik zie geen hardwareversnelling nergens, behalve bij geluid en die is ingeschakeld. Bij beeldscherm is directdraw,direct3d en agp versnelling ingeschakeld. de graphische driver dateert uit 2001, met versie 5.01.25.27.01.28

er staat in aparaatbeheer iets anders versie : trident video accelerator Cyberblade XP AI1
V 6.4.022-016B.22ICDNP [Edit] Oh als ik eigenschappen doe zie ik dat t dezefde is

er staat een aparaat met een vraag teken, maar denk niet dat t er mee te maken heeft maar noem t voor de zekerheid maar:
Psion_dacom_Gold_Card_Gsm

• Reconhell
Serieus iedereen aan wie ik het gevraagt heb weet het niet, heb zowat alles wel geprobeerd, wat te proberen valt :S

Please... need help