Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geen geluid in Flash Player?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.289 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
sinds kort heb ik het probleem dat ik geen geluid heb met FlashPlayer 9, in Firefox (of in IE).
Elke flash applicatie (YouTube, Google Video, mp3sites als Beatport of Dance-Tunes) heeft bij mij geen geluid en ik wordt er gek van.. Ik heb gewoon de nieuwste versie FP van Adobe.

Ik heb geprobeerd het antwoord te vinden via google en er waren mensen met een soort gelijk probleem een paar maandjes terug.. De oplossing was een verandering in je registry (wavemapper, die er bij mij al staat en goede waarde) of een regedit bestandje aanmaken met meerdere registry veranderingen (geen effect). Heb mn geluidsdrivers opnieuw geinstalleerd (Creative SoundBlaster Live!) maar ook dat heeft geen effect gehad. Elke mogelijke "oplossing" geprobeerd, maar het wilt niet lukken.

Raar is dat mn Creative Diagnostics de volgende error geeft ná het (overigens voor de rest wel succesvol) testen van al mn geluids hard&software:
Diagnostics has detected that the Creative Audio Device being tested is not the default/preferred audio device. You can change this in the Windows Audio Properties page.

To go to Windows Audio Properties page, click Open...
Dan klik op open en kom ik bij Eigenschappen voor Geluiden en audioapparaten, waar vervolgens mn standaard apparaat gewoon Creative SB Live! Series is.. ! :S

Wie o wie helpt? :D

bvd

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag? De register aanpassing werkt hier ook niet (stond al goed). Mocht ik een oplossing vinden post ik het wel, maar tot nu toe heb ik net als jij ook alleen probleemtopics zonder fix gevonden :(

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik had al het gevoel dat ik er niet alleen in kon staan .. Ik hoop toch echt dat iemand het hier weet want ik heb alles ongeveer al geprobeerd ;s

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het opgelost met een format ;s

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 21:46

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Ik heb dit ook, probleem doet zich hier voor bij de domein gebruikers accounts op de pc. Als ik zelf lokaal als administrator inlog dan heb ik wel geluid.

Windows XP Professional SP2

Kan iemand van de bovenstaande bevestigen dat als hij/zij inlogt als beheerder het probleem zich niet meer voor doet?

Dit is volgens mij best wel een algemeen probleem. Zie voor een aantal oplossingen ook: http://www.adobe.com/cfus...did=1175007&enterthread=y

Op het forum worden een aantal suggesties gedaan. Één daarvan is dat je de optie Allow third-party Flash content to store data on your computer moet aanzetten. Ik kwam er achter dat die onder de administrator account wel aan staat maar bij de domein gebruikers niet.
Probleem is dat ik bij de domein gebruikers ik de optie niet kan aanzetten. Een vermoedelijk rechten probleem. Nu nog een oplossing zoeken.

[ Voor 79% gewijzigd door cyspoz op 19-12-2006 22:31 ]

• cyspoz

cyspoz

Probleem lijkt inmiddels opgelost te zijn, na de installatie van versie 9 van de Flash Player werkt het allemaal wel. Ook onder de domain user accounts. Hopelijk kunnen andere mensen het daarmee oplossen of met de reeds genoemde oplossingen (zie link).

Verwijderd

Ik heb inmiddels FP 10 er op staan en heb de zelfde problemen nog steeds iemand andere ideeën kvind een herinstall ook zo radicaal
Ik werk trouwens altijd onder de admin account en ook hier heb ik problemen

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 17:40 ]

• cyspoz

cyspoz

Probeer de software een keer volledig te verwijderen. Google even op internet naar de manieren om handmatig de software te verwijderen. Some gaat dat niet helemaal lekker met de automatische uninstaller en probeer dan de software opnieuw te installeren. Mogelijk is het een oplossing.
Pagina: 1