Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nadelen SonyEricsson W810i??

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zover ik heb kunnen lezen beschikt de W810i niet over A2DP.
Maar zijn er nog meer nadelen op te noemen die van belang zijn voor aanschaf?

- Is het bijvoorbeeld onmogelijk om gewoon via USB mp3's in een mapje te plaatsen om ze vervolgens af te spelen? Of moet ik echt een converter gebruiken voor dat soort dingen.
- En hoezeer ben ik ver gebonden aan de bijgeleverder software?
- Zijn de agenda, adressenboek, etc inleesbare bestanden of niet?
- Is deze GSM makkelijk te bereiken via Linux?
- etc.

Graag wil ik weten waar ik zoal op moet letten voordat ik deze telefoon aanschaf.
Alvast bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 23:10 ]

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Nou dit is wel een heel erg vrij omschreven topic. Voor dit soort vragen is er een specifiek topic dat je Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 3 Daar kunt vinden.

Verwijderd

Topicstarter
REDFISH schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:10:
Nou dit is wel een heel erg vrij omschreven topic. Voor dit soort vragen is er een specifiek topic dat je Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 3 Daar kunt vinden.
Ja en die is gesloten. Plus je zinsopbouw is incorrect.
Waarom is de eerste reactie altijd een reactie op de topic zelf? |:(
Deze topic staat, dus laten we hem gewoon serieus nemen ok?
Van die corrigerende houding heb ik nu wel een beetje genoeg!
En trek een onderbroek aan! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 23:53 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat topic is niet gesloten? :? Ik kan er gewoon posten hoor.
Hij helpt je notabene met een link naar het topic waarin jij je vraag kunt stellen en jij zeikt em af op de manier waarop hij een zin maakt :/

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 08-12-2006 23:54 ]

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
RoD schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:54:
Dat topic is niet gesloten? :? Ik kan er gewoon posten hoor.
Hij helpt je notabene met een link naar het topic waarin jij je vraag kunt stellen en jij zeikt em af op de manier waarop hij een zin maakt :/
Gehehe ik was niet de enige die dat dacht ;)

• REDFISH

REDFISH

Zelfs al was mijn zinsopbouw niet perfect dan blijft de policy van GoT hetzelfde en die houdt in om in bestaande topics over een bepaalde telefoon te posten.
Het topic over de W810i is actief genoeg(er is vandaag nog in gepost) dus je vraag is daar sowieso beter op zijn plek.

Als ik dan toch nog wat eigenlijk overbodige aandacht geef aan je vraag dan komt er het volgende uit:

Zover ik heb kunnen lezen beschikt de W810i niet over A2DP.
Nee dat klopt, daarvoor is hij wat te oud.

Maar zijn er nog meer nadelen op te noemen die van belang zijn voor aanschaf?
Lijkt me dat dit afhangt van je eisen. Bij mij viel deze telefoon af vanwege de relatief lage resolutie van het scherm en het feit dat het geen smartphone is.

- Is het bijvoorbeeld onmogelijk om gewoon via USB mp3's in een mapje te plaatsen om ze vervolgens af te spelen?
Lijkt me niet, hij zal wel als verwisselbare schijf op je pc beschikbaar worden, dus gewoon drag/drop.

Of moet ik echt een converter gebruiken voor dat soort dingen.
Ik denk dat de gemiddelde consument niet erg blij zou zijn als hij al de mp3's die hij/zij op zijn walkman/mp3 telefoon zou willen luisteren eerst zou moeten omzetten.

- En hoezeer ben ik ver gebonden aan de bijgeleverder software?
Aangezien het geen smartphone is kun je er vrij weinig verder mee doen, dus zit je met de bestaande software opgezadeld.

- Zijn de agenda, adressenboek, etc inleesbare bestanden of niet?
Weet ik niet

- Is deze GSM makkelijk te bereiken via Linux?
Lijkt me onwaarschijnlijk dat er linux software is bijgeleverd dus tenzij je een card reader hebt die functioneert onder linux zul je het lastig krijgen met linux.

- etc.
]Lekker vaag

Graag wil ik weten waar ik zoal op moet letten voordat ik deze telefoon aanschaf.
Wederom wat zoek je in een telefoon, misschien vind je de kleur niet mooi, vanwaar je keus voor de W810i. Als je al deze vragen wat onderbouwde konden de mensen hier je beter van dienst zijn.

[ Voor 78% gewijzigd door REDFISH op 09-12-2006 00:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
REDFISH schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 00:00:
Zelfs al was mijn zinsopbouw niet perfect dan blijft de policy van GoT hetzelfde en die houdt in om in bestaande topics over een bepaalde telefoon te posten.
Het topic over de W810i is actief genoeg(er is vandaag nog in gepost) dus je vraag is daar sowieso beter op zijn plek.
Oke Oke Oke...
Er blijken er twee te zijn waarvan er één gesloten is.
Kijk maar hier.
Dus ja, regels zijn leuk en ik heb zitten zoeken, maar als het gewoon niet werkzaam is dan blijft de ellende.
Dus nu moet ik weer de zelfde vraag nog eens stellen in een ander topic, omdat er dubbele topics bestaan? Ik heb wel wat beters te doen. Bijvoorbeeld een site zoeken die antwoorden geeft op vragen i.p.v. reacties.

• REDFISH

REDFISH

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 00:09:
[...]

Oke Oke Oke...
Er blijken er twee te zijn waarvan er één gesloten is.
Kijk maar hier.
Dus ja, regels zijn leuk en ik heb zitten zoeken, maar als het gewoon niet werkzaam is dan blijft de ellende.
Dus nu moet ik weer de zelfde vraag nog eens stellen in een ander topic, omdat er dubbele topics bestaan? Ik heb wel wat beters te doen. Bijvoorbeeld een site zoeken die antwoorden geeft op vragen i.p.v. reacties.
Ja dat gesloten topic was ik ook tegengekomen toen ik een link voor je zocht, maar blijkbaar was voor jou de kous toen af. Als je nog even een halve minuut meer tijd erin had gestoken had je het actieve topic nog gezien en als je op de hoofdindex van PSGG had gekeken zag je dat het W810i topic ook nog recentelijk posts had ontvangen en dus gewoon nog actief was. Uiteraard was mijn opmerking niet persoonlijk bedoeld alleen maar een kwestie van hulp maar de regels zijn er nu eenmaal om zo'n groot forum niet te laten eindigen in een grote puinhoop. Succes nog.

Verwijderd

Topicstarter
REDFISH schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 00:12:
[...]

Ja dat gesloten topic was ik ook tegengekomen toen ik een link voor je zocht, maar blijkbaar was voor jou de kous toen af. Als je nog even een halve minuut meer tijd erin had gestoken had je het actieve topic nog gezien en als je op de hoofdindex van PSGG had gekeken zag je dat het W810i topic ook nog recentelijk posts had ontvangen en dus gewoon nog actief was. Uiteraard was mijn opmerking niet persoonlijk bedoeld alleen maar een kwestie van hulp maar de regels zijn er nu eenmaal om zo'n groot forum niet te laten eindigen in een grote puinhoop. Succes nog.
Dat begrijp ik maar al te goed, maar volgens mij heeft dat meer met opschonen te maken dat de mensen te vertellen wat ze fout doen.
Stel dat je alle corrigerende berichten weg zal halen binnen tweakers en enkel de berichten laat staan die echt over het betreffende onderwerp gaan, dan ben je goed bezig. Om nog maar niet te spreken over dubbele topics.
Neem deze topic. Vol met onzin, omdat niemand het dubbele topic heeft gewist.
Ik begrijp best wel dat er onderhoud nodig is, maar zoals dit nu loop dat is het ook de naam die tweakers heeft. Erg jammer want de bezoekers bevatten veel informatie en het delen daarvan is van erg groot belang voor ons allemaal.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 00:22 ]

• REDFISH

REDFISH

Ik ben het deels wel met je eens maar voor een gebruiker die informatie zoekt wordt het er niet makkelijker op als telkens een heel klein deel van bijvoorbeeld de W810i wordt besproken in een apart topic. Al deze topics bij elkaar zoeken via de help wordt dan vrijwel onmogelijk. Helemaal omdat een topic op zichzelf al makkelijk verloren gaat in de zee van topics waarin je dezelfde termen tegenkomt, iets dat met het vergaan van de tijd alleen maar meer voorkomt.

Ik snap dat je als vraagsteller het liefste in je eigen topic direct wordt geholpen zonder dat andere mensen over frontjes of schermcovers of tomtom erdoorheen blaten maar zo werkt het hier nu eenmaal. Uit je eerste post bleek ook een bepaalde frustratie over hoe het hier werkt, toen je zei dat je het zat was dat er altijd gezeurd wordt over het topic en niet antwoorden gegeven worden. Misschien moet je dan je heil maar zoeken op een ander forum. In de praktijk is het echter zo dat als je zelf wat meer onderzoek doet je een groot deel van de antwoorden zelf kunt vinden, en het feit dat je misschien niet ècht zo heel veel moeite hebt gedaan om antwoorden te vinden zal iemand die dit topic leest waarschijnlijk ook al afleiden uit je vraagstelling en het volgende verhaal. En dit is dan ook direct de reden waarom de iets meer ervaren gotters verder niet ingaan op jouw topic.

Maar goed laten we zoals je zelf zegt dit topic niet nog onzinniger maken en het totaal niet over de vragen zelf hebben. Ik denk dat als je je vraag stelt in het bijbehorende topic en je gewoon rustig afwacht (of zelf nog wat meer uitzoekt) je vanzelf je antwoorden wel krijgt.

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 00:19:
[...]

Dat begrijp ik maar al te goed, maar volgens mij heeft dat meer met opschonen te maken dat de mensen te vertellen wat ze fout doen.
Stel dat je alle corrigerende berichten weg zal halen binnen tweakers en enkel de berichten laat staan die echt over het betreffende onderwerp gaan, dan ben je goed bezig.
De corrigerende posts hebben als functie het forum enigzins op de rails te houden. Als dat niet gebeurd wordt het forum overspoeld door allerlei onzintopics of topics met korte vraagjes. Probeer een forum met tienduizenden actieve users maar eens zonder te corrigeren te runnen. Onmogelijk. Dan zul je zien dat geen enkele serieuze user dit forum nog leuk vindt en zullen ze overstappen naar een ander forum, waardoor er een boel kennis verloren gaat op GoT. Uiteindelijk krijg je dus een soort Fok! en daar zit niemand op te wachten ( :+ )
Om nog maar niet te spreken over dubbele topics.
Neem deze topic. Vol met onzin, omdat niemand het dubbele topic heeft gewist.
Nee, omdat jij niet goed hebt gezocht.
Ik begrijp best wel dat er onderhoud nodig is, maar zoals dit nu loop dat is het ook de naam die tweakers heeft.
:? Zinsopbouw?

:P

Tot zover mijn mening en offtopic geblaat.

Verwijderd

Topicstarter
REDFISH schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 00:35:
Ik ben het deels wel met je eens maar voor een gebruiker die informatie zoekt wordt het er niet makkelijker op als telkens een heel klein deel van bijvoorbeeld de W810i wordt besproken in een apart topic. Al deze topics bij elkaar zoeken via de help wordt dan vrijwel onmogelijk. Helemaal omdat een topic op zichzelf al makkelijk verloren gaat in de zee van topics waarin je dezelfde termen tegenkomt, iets dat met het vergaan van de tijd alleen maar meer voorkomt.

Ik snap dat je als vraagsteller het liefste in je eigen topic direct wordt geholpen zonder dat andere mensen over frontjes of schermcovers of tomtom erdoorheen blaten maar zo werkt het hier nu eenmaal. Uit je eerste post bleek ook een bepaalde frustratie over hoe het hier werkt, toen je zei dat je het zat was dat er altijd gezeurd wordt over het topic en niet antwoorden gegeven worden. Misschien moet je dan je heil maar zoeken op een ander forum. In de praktijk is het echter zo dat als je zelf wat meer onderzoek doet je een groot deel van de antwoorden zelf kunt vinden, en het feit dat je misschien niet ècht zo heel veel moeite hebt gedaan om antwoorden te vinden zal iemand die dit topic leest waarschijnlijk ook al afleiden uit je vraagstelling en het volgende verhaal. En dit is dan ook direct de reden waarom de iets meer ervaren gotters verder niet ingaan op jouw topic.

Maar goed laten we zoals je zelf zegt dit topic niet nog onzinniger maken en het totaal niet over de vragen zelf hebben. Ik denk dat als je je vraag stelt in het bijbehorende topic en je gewoon rustig afwacht (of zelf nog wat meer uitzoekt) je vanzelf je antwoorden wel krijgt.
Ik kan hier natuurlijk weer lang en breed op gaan antwoorden
- dat niemand hele topics van duizende zinnen leest
- dat de meeste bezoekers even snel hun vraag willen stellen
- dat als het goed in elkaar stak, mijn zoekacties voldoende hadden moeten zijn
- dat als het goed in elkaar had gestoken ik nu het onderwerp had kunnen wijzigen en de topic had kunnen verplaatsen
- dat ik niet doel op de ervaren gotters
- dat ik het een mooi topic onderwerp vind waar meerdere wat aan hebben en die nog niet bestond
- dat dit echt de grootste vervuiling is van tweakers
- dat ik nergens deze topic kan wissen om de mod's van dienst te zijn
en zo kan ik uren door gaan.

De hele gedachtegang die door vele mensen is aangenomen hier klop gewoon niet.

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 00:46:
[...]

Ik kan hier natuurlijk weer lang en breed op gaan antwoorden
- dat niemand hele topics van duizende zinnen leest
Nergens voor nodig, zoekfunctie in een topic :)
- dat de meeste bezoekers even snel hun vraag willen stellen
Is het forum niet voor bedoelt.
- dat als het goed in elkaar stak, mijn zoekacties voldoende hadden moeten zijn
Waarom kun jij het niet, en wij wel?
- dat ik het een mooi topic onderwerp vind waar meerdere wat aan hebben en die nog niet bestond
Er bestaat dus al wel een topic, waar dus naar gelinked is.
- dat dit echt de grootste vervuiling is van tweakers
I'm guilty.
- dat ik nergens deze topic kan wissen om de mod's van dienst te zijn
Kun je met het handje linksbovenin vragen :)
De hele gedachtegang die door vele mensen is aangenomen hier klop gewoon niet.
Die van jou in ieder geval niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Nightwish,

ik heb het verzoek al gedaan deze topic te sluiten, wissen of te verplaatsen.
Sorry dat ik het zo zeg, maar je komt behoorlijk heftig over in het uiten van je mening,
maar jammer genoeg heb je niet goed genoeg gelezen.
Daarnaast geeft je ronduit toe dat dit allemaal off-topic geblaat is. 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 01:11 ]

Verwijderd

Slotje op verzoek maar zonder verzoek had ik 'm ook op slot gezet want dit is natuurlijk een topic van nix.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.