Hoi
Ik zit al een tijdje met dit probleem:
Als ik de pc gewoon gebruik (internetten etc) dan valt hij af en toe plotseling uit, en soms krijg ik een bsod met: OF page fault in non-paged area OF iets met memory management, OF iets anders.
Deze restarts en bsod`s krijg ik erg veel als ik een spel ga spelen bv.
Nu weet ik dat het met het geheugen te maken heeft (tenminste: 95 %zeker ) maar ik heb ook wel eens gehoord dat het aan het moederbord kan liggen dat er geheugenfouten zijn?
ik heb geprobeerd:
- memtest: een hoop fouten
- temperatuur gecontroleerd (was 32 graden cpu idle)
Nu wil ik voor ik ander geheugen ga kopen (ik heb nog wel maar dat is 64MB pc100 geheugen, na 10 minuten opstarten toch maar weer der uit gehaald).
mijn specs:
Asrock gepro-ht
nvidia gforce 4 mx (agp8X)
p4 proc
ik hoop hiermee genoeg info gegeven te hebben.
greets ozakigames
Ik zit al een tijdje met dit probleem:
Als ik de pc gewoon gebruik (internetten etc) dan valt hij af en toe plotseling uit, en soms krijg ik een bsod met: OF page fault in non-paged area OF iets met memory management, OF iets anders.
Deze restarts en bsod`s krijg ik erg veel als ik een spel ga spelen bv.
Nu weet ik dat het met het geheugen te maken heeft (tenminste: 95 %zeker ) maar ik heb ook wel eens gehoord dat het aan het moederbord kan liggen dat er geheugenfouten zijn?
ik heb geprobeerd:
- memtest: een hoop fouten
- temperatuur gecontroleerd (was 32 graden cpu idle)
Nu wil ik voor ik ander geheugen ga kopen (ik heb nog wel maar dat is 64MB pc100 geheugen, na 10 minuten opstarten toch maar weer der uit gehaald).
mijn specs:
Asrock gepro-ht
nvidia gforce 4 mx (agp8X)
p4 proc
ik hoop hiermee genoeg info gegeven te hebben.
greets ozakigames