Toon posts:

Connectieproblemen naar gameservers.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel het spel day af defeat source.
Wanneer ik een gameserver join, connect ik zoals het hoort naar de server maar na 10-15s gamen op de server verbreekt de connectie tot de server en komt er een bericht op mijn scherm "warning connection problem to the server". Dit terwijl mijn verbinding met internet niet verbreekt.
Bovenstaand probleem komt voor op ongeveer 50% van de servers en voornamelijk op Duitse servers.

Wanneer ik call of duty speel heb ik op geen enkele server van dit probleem last.

De ips met hun poorten zijn als volgt opgebouwd:
- day of defeat source bv. 212.144.3.206:27016, day of defeat heeft poorten van 27015 tot ongeveer 27040
- call of duty bv 85.131.237.225:28964, deze poorten liggen in het gebied van 28000.

Ik heb dit probleem sinds 1 week en ben er vrijwel zeker van dat het niets te maken heeft met virussen e.d., netwerk, modem/router.

Zou het kunnen dat dit probleem het gevolg is van mijn provider? Dat mijn provider geen goede connectie kan garanderen met bepaalde poorten.

Dank bij voorbaat.

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-12-2025
Voer eens wat traceroutes uit vanaf die pc naar de servers en kijk naar time-outs of hoge repsonse tijden.