Toon posts:

Vista + SonyEricsson PC Suite?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Sinds korte tijd heb ik op mijn PC Windows Vista Ultimate Edition staan. Ik had bij mijn mobiele telefoon een softwarepakket gekregen (Sony Ericsson PC Suite) en nu wilde ik deze ook onder Vista installeren, maar helaas: ik krijg, tijdens de installatie (Windows installer) de melding dat de software niet onder het huidige besturingssysteem kan draaien. Ook als ik de compatibiliteitsmodus voor XP SP2 inschakel heeft dit geen effect en het programma wordt dus niet geïnstalleerd.

Ook SE zegt nog van geen nieuwe updates c.q. oplossingen te weten om de software onder Vista te laten werken.

Weet iemand misschien een oplossing (trucje?) om dit te omzeilen?

Verwijderd

Ja. CD erin, en bij elke "Finding driver" melding handmatig het pad van de CD opgeven. Gebruik van de Suit gaat denk ik niet lukken, maar je kan wel de drivers voor het GSM-etje installeren.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:47

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Als je BT gebruikt zal je waarschijnlijk niet die software suite nodig hebben... afhankelijk van wat je wilt doen ermee...?

Home Assistant Configuratie V&A

Verwijderd

Topicstarter
Nouja, ik kan dus wel bestanden overzetten op mijn telefoon, maar het gaat mij voornamelijk om de synchronisatie-functie met mijn Outlook agenda.

Kan dat ook buiten de suite om misschien?

Bedankt alvast!