Ik heb al een tijdje een probleem met mijn computer, als ik game krijg ik na een tijdje dat m'n scherm blijft hangen, na een 10 á 20 seconde valt ook het geluid weg (werd herhaald tot die tijd). Hierna doet hij totaal niks meer totdat ik hem reboot (d.m.v. reset-knop).
Verder krijg ik meestal geen meldingen / BSOD's, maar toevallig vandaag één keer een BSOD gehad, hier stond dat m'n videokaart in een oneindige loop zat.
Aan de drivers ligt het volgens mij niet, want met een oudere dan die ik nu heb, deed hij precies hetzelfde als met deze (nieuwste). Ook heb ik Omega drivers geprobeerd, ook dit hielp niet.
Ook wel nuttig om te weten lijkt me:
Met de meeste spellen (denk hierbij aan spellen als Need for Speed Carbon, Pro Evolution Soccer 6 en Flyff) gaat het goed, maar bij het spelen van Company of Heroes en zelfs Trackmania Nations ESWC loopt hij vast.
Direct nadat hij vastliep heb ik in de BIOS gekeken naar de temperaturen, die zijn gewoon normaal:
processor: 33*C
moederbord: 31*C
Heeft een van jullie een idee waar dit aan kan liggen?
Specs:
Enermax Liberty 500W
AMD Athlon64 3500
2x 512MB PC3200 TwinMos
PowerColor ATi Radeon 9800Pro
Verder krijg ik meestal geen meldingen / BSOD's, maar toevallig vandaag één keer een BSOD gehad, hier stond dat m'n videokaart in een oneindige loop zat.
Aan de drivers ligt het volgens mij niet, want met een oudere dan die ik nu heb, deed hij precies hetzelfde als met deze (nieuwste). Ook heb ik Omega drivers geprobeerd, ook dit hielp niet.
Ook wel nuttig om te weten lijkt me:
Met de meeste spellen (denk hierbij aan spellen als Need for Speed Carbon, Pro Evolution Soccer 6 en Flyff) gaat het goed, maar bij het spelen van Company of Heroes en zelfs Trackmania Nations ESWC loopt hij vast.
Direct nadat hij vastliep heb ik in de BIOS gekeken naar de temperaturen, die zijn gewoon normaal:
processor: 33*C
moederbord: 31*C
Heeft een van jullie een idee waar dit aan kan liggen?
Specs:
Enermax Liberty 500W
AMD Athlon64 3500
2x 512MB PC3200 TwinMos
PowerColor ATi Radeon 9800Pro
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 19:50 . Reden: toevoeging ]