[Xbox 360]TVersity library vol met rotzooi?

Pagina: 1
Acties:

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 16:07
Naar aanleiding van een guide uit het algemente topic van de xbox360 heb ik deze media server geinstalleerd en werkend gekregen. Maar als ik nu op de xbox de videolijst van mijn pc opvraag, dan komt er echt een enorme berg aan totaal niet boeiende filmpjes bij...

Als ik door ongeveer 1500 bestanden moet scrollen voor iets wat bij de S staat... is nogal irritant. Hebben meer mensen dit probleem... en is er wat aan te doen?

ps. ik heb het topic ff hier gemaakt omdat het in het algemene topic nogal snel ondersneeuwd en verloren gaat :(

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• Spooksel
Wat ik overigens voorlopig doe is de file die ik wil kijken veranderen van naam van bijv: video.avi naar -> 0_video.avi

Waardoor ie op alfabet gesorteerd als eerste aan bod komt. Maargoed, dat is niet echt wat ik zoek natuurlijk :(

• Spooksel
Niemand die hier ook mee gespeeld heeft?

Ik had laatst gewoon even 1 simpel avi bestandje geshared via deze methode, en toen bleek dat er gewoon ~1150 'bestanden' in de lijst stonden naast de ene die ik geshared had. Niet om het een of ander, maar als ik bij de Video player op 'computer' klik, dan zou ik toch denken dat alleen de bestanden van mijn PC (1tje dus) te selecteren zijn :(

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik had ook hetzelfde probleem, om het te verhelpen moet je in TVersity onder de tab 'sharing' de entries onder 'audio/image/video feed' verwijderen. Dat zijn allemaal links naar online content geloof ik..