Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Dekking Telfort sterk verbeterd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mede-Tweakers,

Ik heb sinds september weer een telfort prepay omdat de z530i toen nog niet simlock vrij was.
Sinds vandaag 8 december heb ik in de woonkamer ook weer goed bereik.:)
Dan bel ik niet via het netwerk van telfort maar KPN en ik vind het supper goed.

Voor de zomer van 2007 bel je alleen nog via het netwerk van kpn.

Zijn er nu meer mensen die goede ervaringen hebben met Telfort?
Uiteindelijk zit je gewoon op het kpn netwerk en die hebben goed bereik.

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-11 17:11
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:39:
Hallo Mede-Tweakers,

Ik heb sinds september weer een telfort prepay omdat de z530i toen nog niet simlock vrij was.
Sinds vandaag 8 december heb ik in de woonkamer ook weer goed bereik.:)
Dan bel ik niet via het netwerk van telfort maar KPN en ik vind het supper goed.

Voor de zomer van 2007 bel je alleen nog via het netwerk van kpn.

Zijn er nu meer mensen die goede ervaringen hebben met Telfort?
Uiteindelijk zit je gewoon op het kpn netwerk en die hebben goed bereik.
Dat is goed nieuws want ik had vaak last van erg slecht signaal ook in niet buiten gebieden. dus nu heb ik hem maar permanent op NL KPN staan :) kost me toch niks meer

Verwijderd

Heb ook Telfort, maar heb hier eigenlijk nooit problemen gehad :)

Verwijderd

Topicstarter
Viperke schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:54:
[...]

Dat is goed nieuws want ik had vaak last van erg slecht signaal ook in niet buiten gebieden. dus nu heb ik hem maar permanent op NL KPN staan :) kost me toch niks meer
Heb jij toevallig ingesteld dat hij permanent op nl kpn blijft staan of komt het dat jij gewoon nooit bereik had? want alleen nl kpn is nog beter:D

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-11 17:02
Ook ik heb altijd slecht bereik gehad met Telfort in huis. Automatisch zoeken naar KPN doet ie pas als het bereik helemaal wegvalt en dat gebeurt niet zo snel. Vandaar dat ik mijn tel. ook permanent op KPN heb ingesteld.

..:: ::..

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Handmatig selecteren,

heb er nooit eerder aan gedacht, maar ik heb eindelijk ontvangst in een betonnen gebouw. Had altijd slechter-geen bereik hier,
en nu gewoon ontvangst *O*

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Iblies schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:08:
Handmatig selecteren,

heb er nooit eerder aan gedacht, maar ik heb eindelijk ontvangst in een betonnen gebouw. Had altijd slechter-geen bereik hier,
en nu gewoon ontvangst *O*
Precies! Dat werkt super. Hier in huis had ik altijd maar 1 streepje bereik en was de verbinding vaak slecht.

Nu handmatig op KPN gezet... ik ga dus echt niet meer het Telfort netwerk gebruiken! :*)

Hier ook een berichtje met wat achtergrond:
http://www.telecomwereld.nl/n0001539.htm

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:01
Heb ook eindelijk goed bereik binnenshuis. Enige 'vervelende' is dat als ik op het kpn netwerk zit en ik wil voicemail afluisteren dat ik dan mijn voicemailcode moet invoeren.

• Tarzan
Polster schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:03:
Heb ook eindelijk goed bereik binnenshuis. Enige 'vervelende' is dat als ik op het kpn netwerk zit en ik wil voicemail afluisteren dat ik dan mijn voicemailcode moet invoeren.
Bel eens naar je eigen nummer. :)

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-11 22:24

aerofreak

Steve Jobs

ik ook *O*

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Verwijderd

Topicstarter
Polster schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:03:
als je na 1244 belt en dan na de instellingen gaat kan je het uitschakelen.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Hoe doe je dat dan? Instellen dat hij altijd KPN neemt? Telford sim only's zijn erg goedkoop, maar neem er geen een, omdat het bereik erg slecht is van Telford. (ervaring met Telford) Mijn broer heeft een Tele2 abo, dat betekent dus dat hij ook op het Telford netwerk zit, kan hij dan ook KPN kiezen?

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-11 22:54
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:28:
Hoe doe je dat dan? Instellen dat hij altijd KPN neemt? Telford sim only's zijn erg goedkoop, maar neem er geen een, omdat het bereik erg slecht is van Telford. (ervaring met Telford) Mijn broer heeft een Tele2 abo, dat betekent dus dat hij ook op het Telford netwerk zit, kan hij dan ook KPN kiezen?
Goed lezen:

Op termijn zal het ook voor klanten van virtuele aanbieders, de zogenaamde Wholesalepartners van Telfort, ook mogelijk zijn om roaming op het KPN-netwerk aan te bieden. Voorbeelden zijn Tele2 Mobiel en AH Mobiel. Klanten zullen daarover door hun eigen aanbieder worden geïnformeerd.

Het is trouwens TelforTTTT... |:(

• trimakassi
  • Laatst online: 11-11 14:15

trimakassi

haapsie is eepsie!

Goede zaak denk ik, alleen best wel sj*t dat KPN geen EDGE ondersteunt. Wanneer Telfort-netwerk op KPN overschakelt val je terug naar GPRS. Daarbij kwam volgens een recent onderzoek het EDGE netwerk volgens mij best ok uit de bus. Beetje zuur dus voor EDGE gebruikers.
Afgezien van daarvan is dit zeker een vooruitgang voor Telfort klanten.

[ Voor 9% gewijzigd door trimakassi op 08-12-2006 23:34 ]

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Verwijderd

Topicstarter
trimakassi schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:33:
Goede zaak denk ik, alleen best wel sj*t dat KPN geen EDGE ondersteunt. Wanneer Telfort-netwerk op KPN overschakelt val je terug naar GPRS. Daarbij kwam volgens een recent onderzoek het EDGE netwerk volgens mij best ok uit de bus. Beetje zuur dus voor EDGE gebruikers.
Afgezien van daarvan is dit zeker een vooruitgang voor Telfort klanten.
Nadeelis ook dat ik als ik op het netwerk van kpn zit niet naar 0800 nr's kan bellen en dat is niet handig. Moet ik altijd overschakelen naar telfort netwerk verder bevalt het mij supper!

This net @home, bij de 1 werkt het uitstekend maar bij de meerderheid niet.

• Tarzan
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 07:25:
[...]

Nadeelis ook dat ik als ik op het netwerk van kpn zit niet naar 0800 nr's kan bellen en dat is niet handig. Moet ik altijd overschakelen naar telfort netwerk verder bevalt het mij supper!
Ik kan anders gewoon naar 0800 nummers bellen hoor met telfort via KPN netwerk.

Verwijderd

Topicstarter
Tarzan schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 09:21:
[...]

Ik kan anders gewoon naar 0800 nummers bellen hoor met telfort via KPN netwerk.
bij mij zegt die iets van Dit nummer is geblokkeerd voor een prepay bel de klanteservice van telfort voor meer informatie

• Tarzan
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 09:28:
[...]

bij mij zegt die iets van Dit nummer is geblokkeerd voor een prepay bel de klanteservice van telfort voor meer informatie
Hmm... ikzelf heb abbo van telfort dus misschien dat het met prepay niet goed werkt.
(of ik zie de 0800-telefoontjes straks op mijn rekening terug :))

Verwijderd

Topicstarter
Tarzan schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 09:54:
[...]

Hmm... ikzelf heb abbo van telfort dus misschien dat het met prepay niet goed werkt.
(of ik zie de 0800-telefoontjes straks op mijn rekening terug :))
Bij prepay op kpn netwerk is het gebruikelijk dat je er niet na toe kan bellen.
Pagina: 1