Guys... ik wil mijn domeinnaam tijdelijk forwarden naar een andere URL waar dezelfde site staat, maar mijn bezoekers moeten niet het idee hebben dat ze op een andere URL zitten (en zoekmachines helemaal niet!). Bij het klikken op een link in de site moeten ze dus op het originele domein blijven.
Nu dacht ik dit op te lossen met een index.php en een file_get_contents() methode en vervolgens alle 404 en 403 errors naar index.php door te sturen. Maar het probleem is dat CSS en javascript bestanden zo niet goed overkomen.
Naar mijn weten bleef zo alleen de optie mod_rewrite over, maar ik krijg zo'n gevoel dat ook dat niet helemaal gaat werken.
Ik heb dit:
Wat is nu het probleem... als ik naar mijn site (www.domein1) ga, dan verspringt het adres in de balk naar www.domein2.nl, maar dat wil ik graag onzichtbaar houden.
Hoe doe ik dat??
Nu dacht ik dit op te lossen met een index.php en een file_get_contents() methode en vervolgens alle 404 en 403 errors naar index.php door te sturen. Maar het probleem is dat CSS en javascript bestanden zo niet goed overkomen.
Naar mijn weten bleef zo alleen de optie mod_rewrite over, maar ik krijg zo'n gevoel dat ook dat niet helemaal gaat werken.
Ik heb dit:
code:
1
2
3
| RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.domein1.nl$ [NC]
RewriteRule ^/(.*) http://www.domein2.nl/$1 [L] |
Wat is nu het probleem... als ik naar mijn site (www.domein1) ga, dan verspringt het adres in de balk naar www.domein2.nl, maar dat wil ik graag onzichtbaar houden.
Hoe doe ik dat??
[ Voor 4% gewijzigd door RickyHeijnen op 08-12-2006 18:39 ]