Slechte TV kwaliteit

Pagina: 1
Acties:

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Hallo,

We hebben hier 3 televisies staan, allemaal aangesloten op de kabel. Dit is allemaal prima, en goede kwaliteit. Maar sinds een paar dagen hebben we ons HDD recorder weer terug, nadat we ons recorder hadden teruggebracht wegens problemen. Maar als ik de recorder aansluit krijg je op een groot en deel van de zenders diogonale of horizontale strepen door het beeld, sluit ik de TV weer aan zonder HDD recorder is kwaliteit weer goed.

Dit probleem wil ik dus oplossen, maar hoe? We hebben reeks een kabel versterker, na mijn idee ligt het aan de HDD recorder, maar waarom? Kan ik het ook verbeteren door 2 vergulde stekkers erop te zetten?

• DJ Vincento
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:27

DJ Vincento

1422055

Dan zal het gedeelt op die HDD die het signaal naar de TV doorstuurt wel kapot zijn.

Toen je de HDD ertussen had voordat hem weg had gebracht wegens problemen,was de kwaliteit via de hdd toen wel goed. Zo ja,dan hebben ze bij dat reparatie bedrijf je hdd meer beschadigd dan goed gemaakt. Dan heb je zeker wel recht op garantie of schadevergoeding denk ik.

Trouwens,wat voor problemen waren er toen je hem weg bracht?

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:38

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Een HDD recorder heeft intern ook een kleine versterking van het CAI signaal, het zou kunnen dat je signaal door deze versterking te hoog is en dat geeft ook storing in je beeld.

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
@DJ Vincento:

HDD hadden we weg gebracht wegens problemen met het openen van DVD drive en software problemen, zoals onjuist opnemen van programma's die na firmware niet waren verbeterd.

De kwaliteit was ook al slecht toen, maar dat was pas sinds ik op mijn kamer ook kabel tv kreeg en dus een versterker erbij kochten, dezelfde dag dat we die kabel versterker hadden aangesloten was de DVD recorder net weg. Dus is er nooit mee gestest.

@Alfisti: Dus zou het door mijn kabel versterker kunnen komen dat het beeld juist slechter is? Ik heb 2x 6dB versterking van Hirschmann.