Toon posts:

probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gisteren naa school mijn oude computer even uit elkaar gehaald en daarna weerin elkaar gezet.
alleen nu zou ik graag willen dat hij het ook nog eens zou blijven doen.
dit is echter niet het geval en dit komt omdat het kabeltje wat achter de aan knop zit niet aangesloten is op het mother bord
alleen waar moet ik dat aansluiten het zat samen met een paar andere kleine kabletjes van de reset knop en lampjes in één slot in de rechter onder hoek van het mother bord.
alleen hoe zet ik die er weer op? ik heb al een paar keer de aanknop kabel in verschillende standen in dat slot geprikt
maar dat blijkt met die andere kabeltjes in een bepaalde volgorde gedaan worden alleen weet ik die vorm en volgorde niet:(
kan iemand mij dus even helpen en wat tips geven

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 15:16

Jazzper

BB4E^Guerilla

itsesimple

neem het boekje van het moederbord (of download de manual van de fabrikant site) en daar staat het

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Kijk in de handleiding van desbetreffend moederbord. Vaak wordt het ook aangegeven door een opdruk op het PCB naast de pinnetjes.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Hang je pc aan de stroom, en verbind telkens 2 van de pinnetjes met elkaar met een schroevendraaier (meestal staat er iets van Soft power of sw power ofzo bij) als de pc dan aangaat, weetje dat over die 2 pinnetjes je aanknop-stekkertje moet :)

[ Voor 5% gewijzigd door domi235 op 08-12-2006 17:39 ]

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kijk in de manual van je moederbord, daar staat in hoe de kabeltjes er in moeten.

Oh en had iemand al gezegd dat het in de manual van het moederbord staat? :P
maw, te laat dus :/

[ Voor 40% gewijzigd door RoD op 08-12-2006 17:40 ]