Hey,
Ik heb een gloednieuwe inspiron 6400 laptop gekocht bij dell (1 week oud) met volgende specs:
xp media center
2 gb ram (2x1024)
2ghz dual core
ati radeon mobile x1400
60gb HD
Nu is het probleem dat alle spellen die ik wil spelen (zowel legaal als niet legaal) crashen net voordat ik het menu zou te zien krijgen, bijna allemaal zeg ik, NFS most wanted draait wel zonder problemen.
Games die niet werken:
counterstrike, half life
call of juarez
prince of persia
far cry
...
Het rare is dat ik ruimschoots voldoe aan de minimum requirements.
Ik hab al heel wat sites uitgeplozen en heb hier en daar iets gelezen van agp fastwrites uit te zetten, het probleem is dat ik dat nie in mijn bios heb staan die optie?
Verder heb ik de meest recente versie van catalyst control center...
ik ben echt ten einde raad..
Iemand van jullie misschien een oplossing?
edit:
ik lees zonet dat de radeon series sowieso geen AGP fastwrites ondersteunen, dus daar zal het dan wel niet aan liggen zeker?
nu heb ik nog minder hoop op een oplossing, want dat was zowat de enige oplossing die ik gelezen had...
Ik heb een gloednieuwe inspiron 6400 laptop gekocht bij dell (1 week oud) met volgende specs:
xp media center
2 gb ram (2x1024)
2ghz dual core
ati radeon mobile x1400
60gb HD
Nu is het probleem dat alle spellen die ik wil spelen (zowel legaal als niet legaal) crashen net voordat ik het menu zou te zien krijgen, bijna allemaal zeg ik, NFS most wanted draait wel zonder problemen.
Games die niet werken:
counterstrike, half life
call of juarez
prince of persia
far cry
...
Het rare is dat ik ruimschoots voldoe aan de minimum requirements.
Ik hab al heel wat sites uitgeplozen en heb hier en daar iets gelezen van agp fastwrites uit te zetten, het probleem is dat ik dat nie in mijn bios heb staan die optie?
Verder heb ik de meest recente versie van catalyst control center...
ik ben echt ten einde raad..
Iemand van jullie misschien een oplossing?
edit:
ik lees zonet dat de radeon series sowieso geen AGP fastwrites ondersteunen, dus daar zal het dan wel niet aan liggen zeker?
nu heb ik nog minder hoop op een oplossing, want dat was zowat de enige oplossing die ik gelezen had...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 16:20 ]