[WinXP Pro SP2]Backspace probleem (klein)

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hey medetweakers :) ,

Ik voel me echt heel lullig dat ik dit moet vragen, maar op GoT is er niets over te vinden en de office help heb ik toch echt flink laten werken met al mn search queries. Het probleem(pje) is als volgt -->

Vroegâh ( ;) ) kon ik gewoon een woord selecteren en op backspace drukken *poef weg* was het dan. Ideaal en zo heb ik het aangeleerd. Ook als ik een groot stuk tekst wilde vervangen selecteerde ik dat, vervolgens ctrl-x, dan de te vervangen tekst selecteren en ctrl-v. Hupsakee en zo ging dat.

Nu dus ineens niet meer :/ . Als ik een woord, zin, stuk selecteer en op backspace druk gaat hij gewoon naar het begin. Ook plakt hij lappen tekst er gewoon voor. Voor het copy-pasten heb ik geen oplossing, het wissen kan ook met delete.

Maar nu is het zo dat ik blind typ en dit echt niet fijn werkt en ik nu in een wat drukke periode zit voor school, die som is in zn totaal niet echt gemakkelijk :) .

Al geprobeerd / gezocht -->

- Mijn toetsenbord- en taalinstellingen zijn ongewijzigd
- Er staan geen num-, caps- of scroll lock aan
- Ook geen FN functies, OVR of INS achtig iets
- De word helpfile (eveneens als GoT) wist me niets te berichten op "backspace springt naar begin" of "rare backspace" of "backspace" of "keyboard changed" of of of, etc verzin het maar :) .

Iemand die me kan aanwijzen waar het zit, want ik gok dat ik ergens begin deze week misschien een verkeerde key-combo heb ingetoetst per ongeluk :S . Irritant probleempje.

De meeste mensen deugen!

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Je hebt het over office, dus ik ga ervanuit dat je het over word hebt.

extra -> opties -> bewerken -> selectie overschrijven (moet je aanvinken)

ik heb word 2000, maar ga er vanuit dat deze instelling ook wel te vinden is in andere versies. zoek desnoods in de help op selectie overschrijven.

[ Voor 33% gewijzigd door Force op 08-12-2006 22:07 ]

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
Met Office 2003 werkt het ook ;)

Dit mag een stickie worden mij part :P Bedankt voor het antwoord Force! :)

[ Voor 25% gewijzigd door m0nkey op 08-01-2007 18:34 ]