Probleem met sitecom WL-173 router

Pagina: 1
Acties:

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:42
Hey,
wij hebben hier in huis een nieuwe router, en sinds we dat ding hebben disconnecten games, MSN, skype (en ik denk eigenlijk alles wel) om de 5 minuten ofzo... heel irritant.
Ik heb de firmware van de router al geupdate naar de nieuwste en volgens mij staan alle instellingen verder goed, maar nog altijd disct alles om de zoveel tijd (het is niet telkens precies hetzelfde) het rare is als ik ergens van disconnect kan ik ondertussen nog wel wel gewoon browsen maar de verbinding van t spel/programma word wel geclosed... zo relog in nu dus 100 x p dag ofzo op MSN, vrij irritant.
Ik heb ook gezocht, las ergens iets van idle time op 0 zetten, maar kan deze optie nergens vinden op de router, en verder heb ik ook geen idee waar het aan ligt. Met de vorige router hadden we deze problemen niet.
Verder heb ik nog eens een gameserver waarop ik speelde gepinged en de ping loopt ook gewoon door, krijg heel af en toe wel een request timed out, maar dit krijg ik ook wel eens als ik niet disconnect dus dit is niet related denk ik.
Iemand een idee wat er fout kan zijn ofzo?