Toon posts:

[3ds max] Animatie exporteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet een model die ik gemaakt heb met behulp van Widltangent exporteren. Nu zit ik met het probleem dat het me maar niet lukt om de plugin te installeren. Ik heb via de site van Wildtangent de developer kit gedownload, hier moet de plugin ook in staan (voor 3ds max en maya), maar ik krijg hem maar niet te voorschijn. Iemand een idee hoe me dit wel gaat lukken?

Verwijderd

Topicstarter
Goed ik herzie mijn topic, het wildtangent verhaal laat ik vervallen. Vind het een beetje zonde om er een apart topic voor te openen, dus hier mijn aangepaste vraag:

Ik heb dus een model gemaakt, een simpele robot. Deze heb ik loopbewegingen meegegeven, en als ik nu op play binnen 3dsmax druk begint de robot dus te lopen. Nu wil ik deze animatie exporteren, zodat ik deze met behulp van javascript in een bepaalde 3d ruimte kan laten lopen. Nu is scripting niet mijn sterkste punt, mijn vraag is nu hoe ik mijn model het beste kan exporteren zodat ik straks deze animatie met behulp van javascript nog een beetje realistisch door een 3d ruimte kan laten lopen?

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Javascript? In een 3d ruimte? In welk pakket of met welke software wil je dat gaan doen??

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• storeman
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-01 23:12
Met javascript door een 3d ruimte sturen is wel erg vooruitstrevend, zoniet onmogelijk, ik zou toch eerder eens kijken naar flash, hiermee zijn dit soort dingen een stuk beter te realiseren.

"Chaos kan niet uit de hand lopen"