Toon posts:

[C#] ASP.NET ContentPlaceHolder verandert ID's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een website met een masterpage en in een vd pagina's crëer ik dynamische controls met id's zoals "q1,q2,..." die belangrijk zijn voor een methode

maar als ik de pagina uitvoer, zie ik in de source id's zoals ctl00_ContentPlaceHolder1_q1 of ctl00$ContentPlaceHolder1$q1

kan ik hier iets tegendoen? die cph mag de id's niet veranderen :X

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:39

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Da's standaard voor controls, kan je weinig aan doen. Bekijk je controlcollection maar eens op /trace.axd

Andere vraag: wat wil je bereiken?

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
een enquête die dynamisch opgebouwd word en na de postback zou dan op basis vd id's hun waarden verwerkt worden

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:39

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:15:
een enquête die dynamisch opgebouwd word en na de postback zou dan op basis vd id's hun waarden verwerkt worden
Bij een postback loop je door de controlcollection heen? Je weet wat er in gaat (aan ID's), in de postback loop je hier weer door heen.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
sorry? ik heb m'n code uitgetest zonder masterpage en daar werkt het prima, wat exact moet ik doen in de masterpage?

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11 21:40

Not Pingu

Dumbass ex machina

Mocht je de originele ID willen uitlezen voor bijv. gebruik in javascript, dan kun je de ClientID van je controls uitlezen.
Aan de serverkant is je control weer gewoon bereikbaar met de originele ID die je eraan hebt gegeven.

[ Voor 29% gewijzigd door Not Pingu op 08-12-2006 14:27 ]

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Pagina: 1