Ik heb een vrij wazig "probleem" op me pc (die het al een tijdje niet goed doet). Ik kan MSN niet instaleren en kan geen Windows updates draaien.
Als ik MSN installeer krijg ik een foutmelding 1603 en daarmee is het afgelopen, er zijn genoeg topics over te vinden maar ik heb alles al geprobeerd.
- Eerdere versie downloaden dan updaten.
- Met run bestanden uit het register halen.
- Inloggen als administrator.
Het helpt allemaal niet. En als ik als beheerd/admin ben ingelogt kan ik ook geen Windows updates draaien van de website,
http://update.microsoft.c...ate/v6/default.aspx?ln=nl
"Als u updates van deze website wilt installeren, moet u zich aanmelden als beheerder of als lid van de groep Administrators op uw computer. Als u Windows XP gebruikt, kunt u controleren of u een beheerder bent via Gebruikersaccounts in het Configuratiescherm.
Opmerking: als uw computer is aangesloten op een netwerk, kunt u vanwege de netwerkbeleidinstellingen deze website wellicht niet gebruiken. Neem contact op met de systeembeheerder voor hulp bij updates. "
Ik krijg daar dus de melding dat ik moet zijn ingelogt als beheerd/admin om de updates te downloaden. Terwijl ik dat al ben. IE loopt ook vrij veel vast, gebruik nu Firefox (voor updates IE).
Dus ik denk dat er ergens iets mis is met,
- Instellingen van de beheerder/admin.
- Iets met een Windows Installer service oid.
Maar ik weet niet zo snel wat er mis zou zijn, hebben jullie nog een idee?
Als ik MSN installeer krijg ik een foutmelding 1603 en daarmee is het afgelopen, er zijn genoeg topics over te vinden maar ik heb alles al geprobeerd.
- Eerdere versie downloaden dan updaten.
- Met run bestanden uit het register halen.
- Inloggen als administrator.
Het helpt allemaal niet. En als ik als beheerd/admin ben ingelogt kan ik ook geen Windows updates draaien van de website,
http://update.microsoft.c...ate/v6/default.aspx?ln=nl
"Als u updates van deze website wilt installeren, moet u zich aanmelden als beheerder of als lid van de groep Administrators op uw computer. Als u Windows XP gebruikt, kunt u controleren of u een beheerder bent via Gebruikersaccounts in het Configuratiescherm.
Opmerking: als uw computer is aangesloten op een netwerk, kunt u vanwege de netwerkbeleidinstellingen deze website wellicht niet gebruiken. Neem contact op met de systeembeheerder voor hulp bij updates. "
Ik krijg daar dus de melding dat ik moet zijn ingelogt als beheerd/admin om de updates te downloaden. Terwijl ik dat al ben. IE loopt ook vrij veel vast, gebruik nu Firefox (voor updates IE).
Dus ik denk dat er ergens iets mis is met,
- Instellingen van de beheerder/admin.
- Iets met een Windows Installer service oid.
Maar ik weet niet zo snel wat er mis zou zijn, hebben jullie nog een idee?
[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 08-12-2006 13:57 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps