Toon posts:

[Wifi]Internet valt weg in wifi netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben in het bezit van een Linksys WRT54G Wireless-G Broadband Router met daaraan gekoppeld een pc (via UTP), een laptop (via Wifi pcmcia van sweex) en een pc via wifi. Nu is het probleem denk ik ontstaan nadat ik de pc via wifi in het netwerk heb opgenomen. Het probleem is dat als ik een computer aanzet die normaal via de router internet had af en toe geen internet meer heeft. Zodra de computer opgestart is krijk ik netjes de melding dat de verbinding met de router zeer goed is. Ook verbinding tussen de computers is goed alleen is het internet gewoon regelmatig niet te benaderen. Even de voeding van de router eruit en weer erin stoppen is voldoende om het weer te laten werken. Erg vreemd vind ik persoonlijk. Heeft iemand misschien een iedee wat het probleem kan zijn? Ik zou er erg blij mee zijn.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Heel erg bekend probleem ja:
hier al wat uit kunnen halen?

Ik heb laatst ook zo'n ding voor iemand gekocht en wilde van te voren weten of het wat was, vandaar dat ik weet dat er een hoop over te vinden is op Google. En anders kan je sowieso bijna alles met Google vinden he *hint* ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ook al via google gezocht, maar in de meeste gevallen gaat het over het verliezen van de algehele connectie. Heb wel een aantal threads gevonden die over het verliezen van de netwerkverbinding gaan maar heb daar niet veel oplossingen kunnen vinden. Heb van de week ook nog mijn firmware geupdate maar dit heeft blijkbaar ook niks geholpen. Ik zal linksys eens bellen kijken of zij het probleem kennen.

In iedergeval bedankt.