Bij een kennis is al geruime tijd (jaren) een KPN ADSL aansluiting verzorgd via zijn werk; Aegon.
Het is een door KPN aangelegde ADSL verbinding met zo'n standaard Alcatel Thomson 510 multiuser router.
Nu het probleem. De internetverbinding werkt alleen nadat met de (Aegon) notebook is ingelogd met een wachtwoord.
het aansluiten van extra PC's lukt wel (duh) maar geen internet!
De rest van de familie werkt dus nog op inbel speeds.
Aegons belofte iets aan deze situatie te doen heeft nog niets opgeleverd.
Mijn vraag; Kent iemand deze situatie, is dit (legaal) te omzeilen? Hoe is deze manier van toegang geregeld? via de router?
Ik heb in de FAQ en andere topics gezocht maar niets gevonden over vergelijkbare zaken.
update;
Bij het zoeken naar "internet via werk" kom ik tegen dat het mogelijk een VPN verbinding is die wordt gelegd. Kan iemand dit bevestigen?
Het is een door KPN aangelegde ADSL verbinding met zo'n standaard Alcatel Thomson 510 multiuser router.
Nu het probleem. De internetverbinding werkt alleen nadat met de (Aegon) notebook is ingelogd met een wachtwoord.
het aansluiten van extra PC's lukt wel (duh) maar geen internet!
De rest van de familie werkt dus nog op inbel speeds.
Aegons belofte iets aan deze situatie te doen heeft nog niets opgeleverd.
Mijn vraag; Kent iemand deze situatie, is dit (legaal) te omzeilen? Hoe is deze manier van toegang geregeld? via de router?
Ik heb in de FAQ en andere topics gezocht maar niets gevonden over vergelijkbare zaken.
update;
Bij het zoeken naar "internet via werk" kom ik tegen dat het mogelijk een VPN verbinding is die wordt gelegd. Kan iemand dit bevestigen?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 23:46 ]