Toon posts:

iTunes & PC zien geen iPod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal, ik heb iPodLinux geinstalleerd, er is iets fout gegaan en nu boot mijn iPod constant achter elkaar totdat de batterij leeg is.

Ik zie constant het zwarte scherm met het appeltje, ik kan hem wel rebooten, maar niet op disk mode zetten, iTunes 6 ziet hem niet 7 ook niet, ik heb mn PC geprobeerd, en nog een PC maar geen enkele ziet de iPod, hij laadt echter wel op, en dan begint hij weer te booten zonder dat er wat gebeurt (zwarte scherm met Appeltje) ik heb het ook op een Mac geprobeerd maar die ziet hem ook niet.

Ik heb tijdens de installatie van iPod linux deze instellingen gebruikt. (volgens de installers was de installatie succesvol)

640MB Linux Partitie
Standard OS: Apple OS
Ik heb Linux geinstalleerd met een aantal games en nog een aantal packages, maar waarom mijn iPod niet te zien is, en hij achter elkaar reboot, is mij een raadsel. Weet iemand hoe ik mijn iPod weer kan zien op de PC?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:12
Ik heb geen ervaring met iPod linux, maar miscshien een harde reset (herinstalleren van de Apple software op je iPod). Ben je echter wel Linux kwijt vrees ik. Maar denk dat dat ook de reden van je problemen is...

[ Voor 58% gewijzigd door JeroenGans op 08-12-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou als je goed leest kun je eruit opmaken dat het probleem niet is om iPod OS erop te krijgen, eerder om hem na de installatie van iPodLinux, dat mijn PC de iPod weer ZIET zonder het detecteren kan ik niet herinstalleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:12
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:13:
Nou als je goed leest kun je eruit opmaken dat het probleem niet is om iPod OS erop te krijgen, eerder om hem na de installatie van iPodLinux, dat mijn PC de iPod weer ZIET zonder het detecteren kan ik niet herinstalleren...
Yep, je hebt gelijk.. hmm.. geen uninstall functie o.i.d in Linux? Misschien wat via google gevonden?! Sorry.. verder kan ik je niet helpen! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWattel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 13:42
Welke IPod heb je en is IPodLinux daar ook voor geschikt?

Ik heb toevallig gisteren met mijn gen 5 een zelfde soort probleem gehad na update naar de laatste officiele versie. De oplossing voor mij was om de IPod op disk mode te zetten en met iTunes een restore uit te voeren.

Heb je al een reset uitgevoerd? (hold schakelaar naar hold en weer terug en dan select+menu)

BF1 Stats, GoT - System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een G5 dus net als jou, en ik ga dit ff proberen....

Hij gaat niet in disc mode, ik heb hold verschoven en daarna select (middelste knop?) en menu 5 seconden ingedrukt, er gebeurde niets, moet ik hem langer ingedrukt houden? Ik blijf die appel met zwart houden... rewind wil ook niet, hij zou standaard Apple OS moeten booten, en met rewind Linux maar beide werken niet, en mijn PC ziet hem niet (dat is het ergst) Hoe kan ik die iPod weer laten detecteren?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand heeft een idee? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWattel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 13:42
Wat ik zelf met mijn G5 had is dat ie steeds bleef opstarten met dat Apple logo en ook niet verder kwam, op een gegeven moment heb ik op select (middelste knop) en play (>||) gedrukt en kwam ik in Disk Mode. Toen kon ik gelukkig mijn G5 restoren.

BF1 Stats, GoT - System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik dus ook, wat moet ik precies doen, eerst mijn iPod aankoppelen en dan proberen in disk mode te komen... kijken of het werkt, anders moet ik waarschijnlijk ff de Dynabyt opzoeken :'(

Moet je play en select ingedrukt houden of gewoon 1x kort?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het :D jippie, op iPodLinux forums leek het een idioote reply op mijn vraag maar Mr Roboto wist het:

''Boot into Disk Mode'' vooral dat woord Boot hielp me, je reboot en daarna ga je meteen in disk mode!
Hehe eindelijk mciek (Medina heeft de durf om nog maar eens linux te installen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
topic kan dicht...
Pagina: 1