Ha,
ik lees hier en daar over wat oudere games die gepoort zijn naar de nintendo ds. Zoals bv Dooom, Hexen. En er zijn er nog wel meer.
Nu lijkt me dat wel interresant om zelf eens een game te poorten naar de DS.
Echter heb ik geen enkel idee waar ik moet beginnen. Ik ken ook niet de termen die via google mij op weg zouden kunnen helpen.
Het lijkt mij dat je sowieso de game moet hebben die je wilt gaan poorten.
Maar dan? Welke programma's heb je nodig? Hoe pas je de controls aan? etc.
Ik zou het echt niet weten. ZItten hier toevallig mensen die hier verstand van hebben? Of misschien zelf bezig zijn op het moment?
Of weet je een site waar je veel info kan vinden over dit onderwerp?
Oh, en voor de geinterreseerden: de games die ik wil poorten zijn:
uiteindelijk dune 2, maar ik wil beginnen met The 7th guest.
ps. ik hoop dat het hier goed is geplaatst, zo niet excuses en de vraag aan een modje of die dit ff kan verplaatsen)
ik lees hier en daar over wat oudere games die gepoort zijn naar de nintendo ds. Zoals bv Dooom, Hexen. En er zijn er nog wel meer.
Nu lijkt me dat wel interresant om zelf eens een game te poorten naar de DS.
Echter heb ik geen enkel idee waar ik moet beginnen. Ik ken ook niet de termen die via google mij op weg zouden kunnen helpen.
Het lijkt mij dat je sowieso de game moet hebben die je wilt gaan poorten.
Maar dan? Welke programma's heb je nodig? Hoe pas je de controls aan? etc.
Ik zou het echt niet weten. ZItten hier toevallig mensen die hier verstand van hebben? Of misschien zelf bezig zijn op het moment?
Of weet je een site waar je veel info kan vinden over dit onderwerp?
Oh, en voor de geinterreseerden: de games die ik wil poorten zijn:
uiteindelijk dune 2, maar ik wil beginnen met The 7th guest.
ps. ik hoop dat het hier goed is geplaatst, zo niet excuses en de vraag aan een modje of die dit ff kan verplaatsen)
[ Voor 7% gewijzigd door Turfschipper op 08-12-2006 06:24 ]