Ik zit met het probleem dat elke keer wanneer ik bepaalde data - bijvoorbeeld muziek - op een CD wil zetten, mijn brander de CD automatisch eruit gooit en vraagt naar een DVD. Het branden van films op DVD's lukt dan ook zonder problemen. Ik gebruik Nero 7, en wanneer ik muziek wil branden zet ik de optie in het hoofdmenu weldegelijk op "CD" en zelfs dan krijg ik wanneer ik "Burn" klik een foutmelding en wordt er gevraagd naar een DVD schijfje.

Ook heb ik al andere brand-programma's geprobeerd en steeds dezelfde error! Kan het zijn dan mijn brander kapot is of moet ik ergens iets veranderen in de software? Ik heb hier nu al maanden last van en heb echt geen idee wat ik nog meer kan proberen. De brander zat bij mijn Dell PC ingebouwd en de eerste maanden deed hij het perfect.

Ook heb ik al andere brand-programma's geprobeerd en steeds dezelfde error! Kan het zijn dan mijn brander kapot is of moet ik ergens iets veranderen in de software? Ik heb hier nu al maanden last van en heb echt geen idee wat ik nog meer kan proberen. De brander zat bij mijn Dell PC ingebouwd en de eerste maanden deed hij het perfect.
[ Voor 8% gewijzigd door outlandos op 08-12-2006 03:25 ]