Ik heb het vermoeden dat de accu van mijn ipod kapot is. Maargoed hier het probleem, misschien heeft iemand ervaring hiermee. Als ik mijn Ipod aan mijn laptop aansluit om hem op te laden verschijnt het standaard batterij oplaad balkje. Volgens mij hoort die ook te bewegen maar bij mij staat hij stil. En mijn Ipod probeert ook af en toe op te starten. Dit resulteert in de melding dat de batterij leeg is en vervolgens gaat hij weer niksdoen.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Wat ik al gedaan heb:
- Ipod resetten met juiste toetsen combinatie
- Ipod uit de oplader halen waarna hij wel opstart waarna ik de melding krijg dat de batterij leeg is.
- De website van Apple bezocht en de artikelen over de ipod mini gelezen
- dmv. mijn serienummer de juiste manuel gedownload en doorgelezen bij troubleshooting
- GoT compleet doorgezocht en ook geen resultaat
- Uiteraard ge google-ed
Ik kan niet bij de ipod komen omdat hij niet word herkend door mijn laptop. Het besturingssysteempje van mijn ipod is nog niet genoeg geladen om verbindig te maken met de PC.
Alvast bedankt..
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Wat ik al gedaan heb:
- Ipod resetten met juiste toetsen combinatie
- Ipod uit de oplader halen waarna hij wel opstart waarna ik de melding krijg dat de batterij leeg is.
- De website van Apple bezocht en de artikelen over de ipod mini gelezen
- dmv. mijn serienummer de juiste manuel gedownload en doorgelezen bij troubleshooting
- GoT compleet doorgezocht en ook geen resultaat
- Uiteraard ge google-ed
Ik kan niet bij de ipod komen omdat hij niet word herkend door mijn laptop. Het besturingssysteempje van mijn ipod is nog niet genoeg geladen om verbindig te maken met de PC.
Alvast bedankt..