7300GS Analoog + Tv-out

Pagina: 1
Acties:

• roan
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Is het mogelijk om een crt scherm en tv-out tegelijk werkend te krijgen op de 7300GS? Of is deze kaart beperkt tot 1 analoog (crt of tv) en 1 digitaal (dvi)?

[ Voor 4% gewijzigd door roan op 07-12-2006 23:23 ]

Verwijderd

Ja dat is mogelijk.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:39
Dé 7300GS bestaat niet. Welk merk heb je het over, en kon je dit niet vinden in de bijbehorende handleiding ?

• roan
  • Niet online
Het gaat over deze kaart:

http://www.msi.com.tw/pro...ro_vga_detail.php?UID=718

Ik ben er al uren mee bezig geweest en het is of z/w beeld op m'n tv of beeld op m'n crt, niet beide.

Bij de FAQ op de Nvidia website vond ik het volgende, wat van toepassing is op de Geforce 6150: http://nvidia.custhelp.co...HQ9dHY*&p_li=&p_topview=1
Misschien dat mijn kaar met dezelfde beperking zit?
Nielson schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:21:
Dé 7300GS bestaat niet. Welk merk heb je het over, en kon je dit niet vinden in de bijbehorende handleiding ?
De handleding in de doos is beperkt tot het installeren van de drivers. Op internet heb ik overigens ook vrijwel geen informatie gevonden, ik heb min of meer maar besloten om de kaart retour te doen en een x1300 te bestellen (met dual-ramdac).

[ Voor 24% gewijzigd door roan op 08-12-2006 14:48 ]

• Nielson
Deze ook gelezen ? De beperking van de 6150 komt zeer waarschijnlijk omdat dit een Integrated GPU is en daardoor wat krap zit in de uitvoermogelijkheden zit.

• roan
  • Niet online
Nielson schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:37:
Deze ook gelezen ? De beperking van de 6150 komt zeer waarschijnlijk omdat dit een Integrated GPU is en daardoor wat krap zit in de uitvoermogelijkheden zit.
Ja heb ik gelezen, staat niet over het niet-simultaan analoge output van de 7serie. Ik ga toch maar voor een Radeon :)

• Nielson
swahalla schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:20:
[...]

Ja heb ik gelezen, staat niet over het niet-simultaan analoge output van de 7serie. Ik ga toch maar voor een Radeon :)
Ik bedoelde eigenlijk het stukje over zwart/wit beeld bij het gebruik van de tv-out. Post eens exact hoe je de boel nu aangesloten hebt.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Zwart-wit probleem is svideo probleem.
Pagina: 1