Mijn Canon Ixus 400 (Powershot S400) "ziet" sinds enige tijd niks meer.
Ik bedoel hiermee, dat ik op mijn display (in elke modus) niet zie wat er gefotografeerd/gefilmd moet worden. Het display zelf werkt wel.
Foto's die er al op staan kan ik gewoon zien, het menu werkt ook gewoon prima (tijdens foto's kijken en maken). Tijdens het maken van foto's kan ik elke menu optie aan, alleen het beeld blijft zwart.
De firmware van de camera is 2.0.0.0, voor zover de enige die ik kan vinden voor deze camera.
Wat heb ik al geprobeerd:
- de accu is uiteraard een keer uit de camera geweest
- memory card geleegd en geformatteerd
- camera reset (menu ingedrukt houden)
- mini batterij (in de camera, onder de behuizing) die de tijd bij houdt heb ik ook verwijderd en weer terug geplaatst
De camera is van Maart 2004, dus ongeveer 2,5 jaar oud...
Heeft iemand enig idee wat ik nog zou kunnen doen of wat er uberhaupt stuk is ?
Zijn er toevallig meerdere mensen met dit probleem ?
Ik bedoel hiermee, dat ik op mijn display (in elke modus) niet zie wat er gefotografeerd/gefilmd moet worden. Het display zelf werkt wel.
Foto's die er al op staan kan ik gewoon zien, het menu werkt ook gewoon prima (tijdens foto's kijken en maken). Tijdens het maken van foto's kan ik elke menu optie aan, alleen het beeld blijft zwart.
De firmware van de camera is 2.0.0.0, voor zover de enige die ik kan vinden voor deze camera.
Wat heb ik al geprobeerd:
- de accu is uiteraard een keer uit de camera geweest
- memory card geleegd en geformatteerd
- camera reset (menu ingedrukt houden)
- mini batterij (in de camera, onder de behuizing) die de tijd bij houdt heb ik ook verwijderd en weer terug geplaatst
De camera is van Maart 2004, dus ongeveer 2,5 jaar oud...
Heeft iemand enig idee wat ik nog zou kunnen doen of wat er uberhaupt stuk is ?
Zijn er toevallig meerdere mensen met dit probleem ?