Wij hebben internet plus bellen, als er nu flink gedownload word stoort de telefoon,..
De maximale verbinding met internet hiero is 330 kb..
Als ik nu op de pc netlimiter zet op 300 bijv. dan gaat het bellen goed.
Alleen hebben we meer dan 1 pc in ons huisje.. hierdoor word de 330 dan weer makkelijk gehaald.
Ik gebruik zelf een cisco 2950 24 poort switch tussen de pc's en internet.
Ik dacht dat je met deze switch ook de bandbreete kon instellen voor een poort.
Als ik nu op het poortje waar internet op zit bijv. 2500 kbps zet moet dit goed zijn.
ik heb al diverse pogingen gedaan via de console. als ik in de interface fastethernet 0/1 zit is er ook de optie bandwidth, ik heb deze al op 1 gehad, ook op 250 alleen internet blijft maar op 330 zitten met downloaden. en het zou volgens mij moeten zijn dat internet trager moet zijn op de switch.
klopt dit wat ik doe, of is er een andere manier, of is dit helemaal niet haalbaar..
hopelijk weet een van jullie het
De maximale verbinding met internet hiero is 330 kb..
Als ik nu op de pc netlimiter zet op 300 bijv. dan gaat het bellen goed.
Alleen hebben we meer dan 1 pc in ons huisje.. hierdoor word de 330 dan weer makkelijk gehaald.
Ik gebruik zelf een cisco 2950 24 poort switch tussen de pc's en internet.
Ik dacht dat je met deze switch ook de bandbreete kon instellen voor een poort.
Als ik nu op het poortje waar internet op zit bijv. 2500 kbps zet moet dit goed zijn.
ik heb al diverse pogingen gedaan via de console. als ik in de interface fastethernet 0/1 zit is er ook de optie bandwidth, ik heb deze al op 1 gehad, ook op 250 alleen internet blijft maar op 330 zitten met downloaden. en het zou volgens mij moeten zijn dat internet trager moet zijn op de switch.
klopt dit wat ik doe, of is er een andere manier, of is dit helemaal niet haalbaar..
hopelijk weet een van jullie het