IE7 laadt pagina's maar gedeeltelijk

Pagina: 1
Acties:

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Sinds deze week merk ik dat IE7 ineens sommige pagina's niet meer goed inlaad.

Het is bij veel pagina's maar hier op tweakers heb ik bijvoorbeeld weer geen problemen.
de pagina's van de UVT kan mijn vriendin maar half bekijken bijvoorbeeld. en ook microsoft update blijft hangen. en zo nog veel meer pagina's waarbij niet alles wordt ingeladen.

Hij vindt de pagina's wel en laat dan soms de hele pagina zien, maar dan kan ik nergen op verder klikken.

Is erg vervelend.

Ik gebruik nu FiroFox en dat werkt prima, maar ik kan daar geen windows updates mee doen zo te zien. En de webmail van mijn werk laat de nieuwste email via FF niet zien heb ik gemerkt.

Heb NIS 2007 geïnstalleerd. maar dat is al weer paar maanden geleden. Werkte gewoon goed met IE7. Heb NIS al uitgeschakeld.

edit:
Heb ook al alle beveiliging binnen explorer op z'n laagst gezet alles aan en alles uit. werkt ook niet./

En ik kan IE7 niet opnieuw installeren, want ik kreeg soort van melding dat het al geïnstalleerd was of iets dergelijks (kan het niet meer simuleren nu). Lagere versie kan ik zo snel niet vinden, weet ook niet of dat gaat werken?

Zou dus graag weer een gewoon werkende explorer willen hebben. Deze keer liefst eens een keer zonder opnieuw Windows XP te moeten installeren...

[ Voor 4% gewijzigd door readytoflow op 07-12-2006 21:42 ]

• iglesiasdelsol
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik snap nog steeds niet zo goed wat het probleem is. Wat bedoel je met "ik zie maar halve pagina's"? Laad slechts de helft? Zo ja, welke helft?

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Sorry, duurde even voor ik weer online was.

Wat bedoel ik met gedeeltelijk?
Dat is eigenlijk heel willekeurig.

Bijvoorbeeld:
Opstarten IE7
IE7 heb ik ‘gereset’ naar standaardwaarden. Daardoor kom ik nu ook elke keer terecht op die pagina van Microsoft waarbij je je zoekmachines moet aangeven.
Die pagina is in zijn geheel blauw, maar verder is er niks in beeld.

De webmail van mijn werk.
Dat is soort ‘outlook online’. Ik zie de pagina netjes ingedeelt.
De menuknoppen boven staan ook in beeld maar in het middel is alles leeg (blijft in beeld staan: wordt geladen). De mappenstructuur rechts is ook niet in beeld.

Windows update
Die pagina blijft helemaal blanco.
.
Athlon carlease
Het lijkt of hij de pagina helemaal inlaadt (alles staat in beeld)
Maar als ik door wil klikken, gebeurt er niks.

Bij alle pagina’s waar het mis bij gaat staat linksonder een geel symbooltje en het woord “gereed” (maar is niet gereed dus).

Tweakers/nu.nl heb ik bijvoorbeeld weer geen problemen mee.