Low profile bracket

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• roan
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hoi,

Ik heb de MSI Geforce 7300GS, dit is een low-profile kaart zonder een low-profile bracket. De kaart zit nu zonder bracket in mijn pc, dit is natuurlijk verre van ideaal.

Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/images/product_img/vga_img/S_V034-NX7300GS-TD256E.jpg

Nou heb ik op internet het volgende gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://www.komplett.ie/mlf/produkt/bilder/cds/I314197.jpg
Een low-profile bracket voor XFX kaarten.

Nou vroeg ik mij dus af of dit bracket gaat passen op mijn kaart, zijn hier standaarden voor?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:15
swahalla schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:37:
Hoi,

Ik heb de MSI Geforce 7300GS, dit is een low-profile kaart zonder een low-profile bracket. De kaart zit nu zonder bracket in mijn pc, dit is natuurlijk verre van ideaal.

[afbeelding]

Nou heb ik op internet het volgende gevonden:
[afbeelding]
Een low-profile bracket voor XFX kaarten.

Nou vroeg ik mij dus af of dit bracket gaat passen op mijn kaart, zijn hier standaarden voor?
Nee dat kan je zo al wel zien, omdat jouw kaart een DVI aansluiting, S-video, en VGA heeft.

Die low profile bracket heeft maar 2 gaten, DVI/VGA en S-video

Ik zie dat die VGA aansluiting op een kabeltje zit en met een header op de printplaat (dat betekent dat je hem zo los kunt halen, en die DVI en S-video vast op de printplaat.

Het zou wel kunnen mits:
- Jij de VGA aansluiting niet gebruikt
- Het niet erg vindt als er zo'n losse aansluiting bij je videokaart hangt / je de aansluiting voor VGA los moet halen.

[ Voor 18% gewijzigd door ThinkPad op 07-12-2006 20:40 ]

• roan
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ThinkPadd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:38:
[...]

Nee dat kan je zo al wel zien, omdat jouw kaart een DVI aansluiting, S-video, en VGA heeft.

Die low profile bracket heeft maar 2 gaten, DVI/VGA en S-video

Ik zie dat die VGA aansluiting op een kabeltje zit en met een header op de printplaat (dat betekent dat je hem zo los kunt halen, en die DVI en S-video vast op de printplaat.

Het zou wel kunnen mits:
- Jij de VGA aansluiting niet gebruikt
- Het niet erg vindt als er zo'n losse aansluiting bij je videokaart hangt / je de aansluiting voor VGA los moet halen.
Ik begin nu ook direct te twijfelen of de aansluiting op het bracket uberhaupt wel DVI is (lijkt meer VGA) en dan gaat het ook niet werken zonder er een vijl bij te gebruiken.

Nou heb ik dus een 2e vraag, weet er hier iemand waar ik een DVI/S-Video bracket kan krijgen voor mijn kaart? Ik heb al redelijk wat uurtjes gespendeerd aan het zoeken naar een bracket.

Het lijkt wel alsof zo goed als niemand aan low-profile doet...

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Kabel naar D-sub kun je zonder problemen losmaken en weglaten (wel eerst videokaart uit de pc halen voor je dat doet ;)

[ Voor 69% gewijzigd door RoadKill21 op 09-12-2006 10:17 . Reden: typo ]

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs