Ik dacht dat het makkelijk te vinden zou zijn, maar het tegendeel is waar. Ik moet zwaar nodig mijn IRQs anders indelen, en het kan niet in het BIOS en ook in Apparaatbeheer zijn teveel IRQs nogsteeds greyed out. Mijn PC is geinstalleerd als een Standard PC en heeft dus geen ACPI.
Dit zijn mijn huidige instellingen:

Ik kan de kaartjes ook niet verplaatsen, dat is fysiek niet mogelijk. Het geluid stottert enorm tijdens het installeren van software, zijn IRQ zal wel veel te zwaar belast zijn. Er zit een SB Live! in en een C-Media onboard systeempje op.
Ik heb nu twee vragen:
Wie kan mij zeggen wat een goede indeling voor mijn apparaten zou wezen, en de andere vraag is hoe ik de IRQs van b.v. de videokaart en geluidkaart veranderd krijg.
Super bedankt alvast
Dit zijn mijn huidige instellingen:

Ik kan de kaartjes ook niet verplaatsen, dat is fysiek niet mogelijk. Het geluid stottert enorm tijdens het installeren van software, zijn IRQ zal wel veel te zwaar belast zijn. Er zit een SB Live! in en een C-Media onboard systeempje op.
Ik heb nu twee vragen:
Wie kan mij zeggen wat een goede indeling voor mijn apparaten zou wezen, en de andere vraag is hoe ik de IRQs van b.v. de videokaart en geluidkaart veranderd krijg.
Super bedankt alvast
[ Voor 4% gewijzigd door Gamo op 07-12-2006 20:23 ]