[OS X Tiger] TomTom en andere gps-systemen compatibel?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:22
Ik ga binnen heel korte tijd (lees deze of de komende week) een GPS systeem aanschaffen. Echter, vraag ik mij af of ik bestaande systemen zoals een TomTom kan aansluiten op mijn PowerBook voor bijvoorbeeld routes te bepalen of kaarten up te daten of om gegevens uit te wisselen

Zijn er mensen die reeds een GPS systeem in combinatie met hun mac gebruiken? Zoja, welk en wat zijn de ervaringen. Ik heb weinig kaas gegeven van GPS'en en zou iets moeten hebben wat me veilig door de kleinste straten van europa loodst, maar tevens van goede kwaliteit is én compatibel is met m'n mac. En natuurlijk, het oog mag ook steeds wat.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

aik0n schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:40:
Ik ga binnen heel korte tijd (lees deze of de komende week) een GPS systeem aanschaffen. Echter, vraag ik mij af of ik bestaande systemen zoals een TomTom kan aansluiten op mijn PowerBook voor bijvoorbeeld routes te bepalen of kaarten up te daten of om gegevens uit te wisselen

Zijn er mensen die reeds een GPS systeem in combinatie met hun mac gebruiken? Zoja, welk en wat zijn de ervaringen. Ik heb weinig kaas gegeven van GPS'en en zou iets moeten hebben wat me veilig door de kleinste straten van europa loodst, maar tevens van goede kwaliteit is én compatibel is met m'n mac. En natuurlijk, het oog mag ook steeds wat.
Bij de mijne (een Medion PNA met Medion/Navigon software) is het geen enkel probleem omdat je geen applicaties hoeft te draaien op je PC om het navigatiesysteem werkend te krijgen. Alleen een kaartenbestand (en evt. de applicatie) naar een geheugenkaart kopieren, en dat gaat natuurlijk prima. Geen idee of bv. TomTom wel echt op je PC moet draaien.

Zoef