Goeie middag,
Ik ben bezig om in ASP een formuliertje te maken waarmee het mogelijk moet zijn om een bestand te uploaden. Dit bestand moet dan vervolgens als bijlage in een e-mailbericht worden verzonden.
Nu is het probleem dat het uploaden en verzenden alleen goed gaat als er geen spaties in het pad van het up te loaden bestand staat (bijv. "C:\temp.txt"). Als er wel een spatie in het pad voorkomt, krijg ik een error:
CDO.Message.1 (0x80070005)
Access is denied.
Ik gebruik de volgende code voor het verzenden van de e-mail:
Set cdoMessage = Server.CreateObject("CDO.Message")
cdoMessage.From = "test@test.nl"
cdoMessage.To = "test@test.nl"
cdoMessage.Subject = "Test"
cdoMessage.HTMLBody = "Test"
cdoMessage.AddAttachment "C:\Documents and Settings\user\Mijn documenten\temp.txt"
cdoMessage.Send
Zoals gezegd, gaat het verzenden wel goed als de attachment bijv. "C:\temp.txt" is. Weet iemand hoe dit kan?
Alvast bedankt,
Maikel
Ik ben bezig om in ASP een formuliertje te maken waarmee het mogelijk moet zijn om een bestand te uploaden. Dit bestand moet dan vervolgens als bijlage in een e-mailbericht worden verzonden.
Nu is het probleem dat het uploaden en verzenden alleen goed gaat als er geen spaties in het pad van het up te loaden bestand staat (bijv. "C:\temp.txt"). Als er wel een spatie in het pad voorkomt, krijg ik een error:
CDO.Message.1 (0x80070005)
Access is denied.
Ik gebruik de volgende code voor het verzenden van de e-mail:
Set cdoMessage = Server.CreateObject("CDO.Message")
cdoMessage.From = "test@test.nl"
cdoMessage.To = "test@test.nl"
cdoMessage.Subject = "Test"
cdoMessage.HTMLBody = "Test"
cdoMessage.AddAttachment "C:\Documents and Settings\user\Mijn documenten\temp.txt"
cdoMessage.Send
Zoals gezegd, gaat het verzenden wel goed als de attachment bijv. "C:\temp.txt" is. Weet iemand hoe dit kan?
Alvast bedankt,
Maikel