Wise enough to play the fool
Als je eerst op de quote knop drukt krijg je dus de quote in het post reply scherm. Als je dan naar onderen scrollt kun je gewoon andere posts "erbij" quoten 
Hoop dat ik het zo goed uitleg.
Dat is dan alleen als in je voorkeuren aangeeft dat de laatste berichten eronder moeten komen, toch?!RoD schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:54:
Als je eerst op de quote knop drukt krijg je dus de quote in het post reply scherm. Als je dan naar onderen scrollt kun je gewoon andere posts "erbij" quoten
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Ik zie alleen de gewone quote knop, en het "extra quote" knopje niet meer.RoD schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:54:
Als ik een bericht quote, en ik druk bij een ander bericht op de quote knop, krijg in een nieuwe pagina met de laatste quote ipv meerdere quotes in mijn posts.
cache is leeg, XP en laatste firefox.
Wise enough to play the fool
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()