Hoe kan het sneller?

Pagina: 1
Acties:

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Ok, een beetje vage titel van dit topic.. Ik zal het even uitleggen.

Momenteel heb ik een PC bestaande uit o.a.

4400+ X2 AMD processor
2048 MB Ram
ATI X1800XT 512 videokaart
2 snelle en grote harddisks (1 raptor)
goed, modern moederbord van Asus (weet even niet meer welke precies)

Kortom, een redelijk moderne en snelle PC, waarop ik XP SP2 draai.
Nu wilde ik laatst voor de gein een super nintendo spel spelen via een emulator.
Ik heb 2 emulatoren geprobeerd (Snes9x en Zsnes, beiden voor Windows, dit zijn twee helemaal uitgevoleerde emulatoren), maar het lukt me niet om vloeiend beeld te krijgen. Zelfs wanneer ik geen effecten toepas, de laagste resolutie gebruik en verder alles op de standaard (lage) instellingen laat, is het beeld niet 100% vloeiend xoals op een echte SNES.

Sterker nog: het is niet bepaald beter dan op mijn vorige PC, een AMD 800 thunderbird met Geforce1 64 MB kaart en 400 MB RAM (ook Windows XP SP2)

Hoe kan dit? Zelf denk ik dat het aan Windows ligt, want ik kan me nog herinneren dat ik op die vorige pc onder DOS de emulator Zsnes wél vloeiend kreeg.

Vertraagt Windows de PC zo erg dat een simpel nintendo spelletje niet eens meer 100% vloeiend kan worden ge-emuleerd?
Zijn er hier gebruikers die het wel lukt Zsnes of Snes9x helemaal perfect te draaien onder Windows XP?

Wat zou ik kunnen doen om het probleem op te lossen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat mijn PC niet in staat is een Super Nintendo perfect te emuleren en heb het idee dat het niet aan die emulatoren ligt...

edit:
ik daag iedereen uit om super mario 100% soepel/vloeiend te emuleren op Zsnes. Lukte je niet!
Hier staat Zsnes+super mario world:
http://members.home.nl/timenpetra/snes/

[ Voor 7% gewijzigd door tbenschop2 op 07-12-2006 19:00 ]

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-02 12:23

vinnie1908

Appel != peer

Ik vermoed dat de emulator het probleem is.

Daarbij is een X2 ook niet altijd het meest effectief in combinatie met spellen. (in het algemeen, 'e'en core is ruim voldoende voor deze spellen)

Je PC is snel genoeg voor alle normale voor PC gemaakte spellen, de reden om een upgrade uit te voeren voor een geemuleerd ous spel (SNES) lijkt mij niet de handigste

[ Voor 51% gewijzigd door vinnie1908 op 07-12-2006 12:57 ]

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het feit dat het een X2 is maakt niet uit. Een enkele core is nog altijd snel zát voor zo'n spel. Die spellen werken zelfs op de ARM9 processor van mijn mp3speler.

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-01 20:00

BKJ

Mag ik een vergelijking maken?

Ik had een trabant en altijd in onze woonwijk kon ik niet harder dan 30, nu heb ik een ferrari en nog steeds in onze woonwijk is mijn maximum 30.

Moet ik nu mijn ferrari inruilen?

:)

Kamer huren

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
hitchhacker schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:58:

Ik had een trabant en altijd in onze woonwijk kon ik niet harder dan 30, nu heb ik een ferrari en nog steeds in onze woonwijk is mijn maximum 30.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

ℓℓ👌

hitchhacker schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:58:

ruilen tegen mijn trabant :9~

@TS, is waarschijnlijk te software , ik heb ook een emulator op mijn emubox draaien (zelf gebouwd emulatortje @ TV) dat is maar een 900mhz en doet alles perfect ;-)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Verwijderd

ik doe een poging om niet te gaan huilen... (van het lachen?)

Maar ik denk dat je even uitgebreid moet gaan klooien met de instellingen van de emulators, en probeer anders een in een andere compatibilteitsmodus te spelen. Of via cmd :P

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 08:25

bonzz.netninja

Niente baffi

idd, op mijn pIII 733 gingen snes spellen prima, emulator issue dus

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
_O-

Woonerf & drempels, it's a bitch ain't it

al zal je trabant over dat stukje wel zuinger zijn op dezelfde snelheid. En zeg nou zelf, met een ferrari wil je toch ook met 30 door je straat, iedereen moet natuurlijk wel kunnen zien dat jij het bent

• Mosaics.Ruled
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-01 07:47
Laat het programma eens op 1 core draaien in plaats van 2, dit scheelt bij veel spellen en misschien ook met de emulator :)

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
Wat is het CPU-gebruik als je die emulator draait?

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-01 08:27
Ik kan die ZSnes emulator ook gewoon op volle snelheid draaien op mijn AMD XP 2600+. Totaal geen problemen mee, heeft ook een Ati kaart. Nog een andere pc die hier staat, een Sempron 3000 heeft hier ook geen problemen mee. Het is dus een of ander conflict ergens denk ik, maarja die emulator heb ik al 2 jaar ofzo op mijn pc staan dus zal misschien wel te oud zijn voor de hardware die jij gebruikt.

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09-2025

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Denk dat het de instellingen zijn van je emu's... daar een beetje in je instellingen kloten, misschien zelfs een probleem omdat ie 2 CPU's gebruikt?

Ici kann uw Werbung staan

• Fiander
  • Laatst online: 21-01 11:00
Ik denk dat eXSs hierboven een goed punt heeft.
Windows probeert altijd de minst belaste cpu te gebruiken als ie een thread moet schedulen.
Als je de emulater dedicated op één CPU / Core zet, heb je een veeeeeeel hogere kans dat je spel nog in de CPU cache zit.

Bij het overgaan van CPU1/Core1 naar CPU2/Core2 moet de cache geflushed worden, en daarna op de andere core weer ingeladen.

Probeer dus idd om je emulator dedicated op één CPU/Core te draaien.
zou best veel uit kunnen maken.

Verder heb ik soon emulator draaien op een 733 PIII celeron ( xbox ) en dat draait zonder problemen, jou systeem zou dit nog moeten kunnen draaien terwijl die z'n neus aan het ledigen is.

Deze sig is een manueel virus!! Als je dit leest heb je het. Mail dit bericht naar iedereen die je kent, en verwijder alle bestanden van je computer.

• Viper®
  • Niet online
een snes emulator moet toch al vanaf een p3-600 mhz relatief goed kunnen draaien. Het kan nooit zijn dat je cpu/gpu niet afdoende zijn.

Ik kan al snes spellen op mijn pocketpc spelen

• Mosaics.Ruled
Fiander schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:25:
Ik denk dat eXSs hierboven een goed punt heeft.
Windows probeert altijd de minst belaste cpu te gebruiken als ie een thread moet schedulen.
Als je de emulater dedicated op één CPU / Core zet, heb je een veeeeeeel hogere kans dat je spel nog in de CPU cache zit.

Bij het overgaan van CPU1/Core1 naar CPU2/Core2 moet de cache geflushed worden, en daarna op de andere core weer ingeladen.

Probeer dus idd om je emulator dedicated op één CPU/Core te draaien.
zou best veel uit kunnen maken.

Verder heb ik soon emulator draaien op een 733 PIII celeron ( xbox ) en dat draait zonder problemen, jou systeem zou dit nog moeten kunnen draaien terwijl die z'n neus aan het ledigen is.
Ik spreek ook uit ervaring :) NFS:Carbon, in het verleden wel meer spellen gehad die hier moeite mee hadden maar ik weet zo 1,2,3 niet welke dit waren. 't is alleen erg vervelend, ik had ooit ergens wat software die standaard voor je het programma op één van de cpu's liet draaien. Scheelt weer een taskmanager openen ;). Als ik thuis ben zal ik even zoeken.

Ben er overigens vrij zeker van dat je gewoon je emulator op CPU0 ÓF CPU1 moet laten draaien :)

• Fiander
eXSs schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:37:
[...]

Ik spreek ook uit ervaring :) NFS:Carbon, in het verleden wel meer spellen gehad die hier moeite mee hadden maar ik weet zo 1,2,3 niet welke dit waren. 't is alleen erg vervelend, ik had ooit ergens wat software die standaard voor je het programma op één van de cpu's liet draaien. Scheelt weer een taskmanager openen ;). Als ik thuis ben zal ik even zoeken.

Ben er overigens vrij zeker van dat je gewoon je emulator op CPU0 ÓF CPU1 moet laten draaien :)
Bij mij net zo, heb twee keer een opteron 250 in me systeempje zitten. Welke met de AMD PowerMonitor bewaakt worden. Deze laatste zet CPU's/Core's welke niet belast worden op 1GHz ipv 2,4GHz.
Als ik een applicatie draai, welke niet geschikt is voor multie CPU/Core, dan slaat één van me CPU's op 100%, schroeft daarna automatisch op naar 2.4GHz, daarna word de applicatie op de andere CPU gezet welke dus nog op 1GHz draait. CPU0 word daarna terug geschroeft, en CPU1 word op 2.4GHZ gezet.

zet ik so'n applicatie op één CPU, blijft deze ergens rond de 1.8GHz steken.

Deze sig is een manueel virus!! Als je dit leest heb je het. Mail dit bericht naar iedereen die je kent, en verwijder alle bestanden van je computer.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ik gok op een emulator software kwestie.
Ik heb hetzelfde probleem wel eens gehad met andere emu software (voor Megadrive).
De ene was rete traag en de andere gewoon op de goede snelheid.
kwestie van uitzoeken welke emu het beste werkt,

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• tbenschop2
BEdankt voor jullie reacties.
Ik denk niet dat het aan de emu ligt. Zsnes en Snes9x zijn DE beste snes emulatoren, dus betere zijn er niet. Ik gebruik verder alle standaard instellingen, wat gewoon zou moeten werken.

Interesting statement:
Wat ik denk is dat een PC die draait op Windows gewoonweg niet in staat is om beeld vloeiend te laten scrollen. Ik heb dat nog nooit gezien op een PC.
Probeer het maar eens met je browser: middelste muisknop indrukken en scrollen. Het gaat niet 100% vloeiend, welke snelheid ook.
Bij spellen is dat ook altijd al zo geweest onder Windows.
Ik probeerde net om het uit te testen een willekeurige 2d shooter (een PC-game dus, geen emulatie): "Bad Folkers!", gedownload van download.com. Inderdaad: geen vloeiend beeld, zowel de scrollende achtergrond als de bewegende brushes (vliegtuigen in dit geval). Prima speelbaar hoor, dat wel, maar licht schokkerig allemaal.

Waarom kan een PC op Windows dit niet? Waarom kan een Commodore Amiga draaiende op 7 (!) Mhz dit wel? En een NES of SNES of Sega systeem?
Ik heb het nu over 2d beweging. 3d beweging is ook nooit 100% vloeiend op de PC, welk spel op welke videokaart dan ook. Maar laten we in dit topic ons even beperken tot 2d.

Als je het niet met me eens bent graag argumentatie of bewijs.

[ Voor 6% gewijzigd door tbenschop2 op 07-12-2006 16:00 ]

• Viper®
  • Niet online
dat niet vloeiend scrollen en het 'hangen' van muziek bij het scrollen in bijvoorbeeld IE kan duiden op standaard windows XP videocard drivers.

mocht je een ati/nvidia kaart hebben dan even de bijbehorende drivers installeren.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

tbenschop2 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:52:
Ik denk niet dat het aan de emu ligt. Zsnes en Snes9x zijn DE beste snes emulatoren, dus betere zijn er niet. Ik gebruik verder alle standaard instellingen, wat gewoon zou moeten werken.

Interesting statement:
Wat ik denk is dat een PC die draait op Windows gewoonweg niet in staat is om beeld vloeiend te laten scrollen. Ik heb dat nog nooit gezien op een PC.
Probeer het maar eens met je browser: middelste muisknop indrukken en scrollen. Het gaat niet 100% vloeiend, welke snelheid ook.
Ik probeerde net om het uit te testen een willekeurige 2d shooter (een PC-game dus, geen emulatie): "Bad Folkers!", gedownload van download.com. Inderdaad: geen vloeiend beeld, zowel de scrollende achtergrond als de bewegende brushes (vliegtuigen in dit geval). Prima speelbaar hoor, dat wel, maar licht schokkerig allemaal.

Waarom kan een PC op Windows dit niet? Waarom kan een Commodore Amiga draaiende op 7 (!) Mhz dit wel? En een NES of SNES of Sega systeem?
Ik heb het nu over 2d beweging. 3d beweging is ook nooit 100% vloeiend op de PC, welk spel op welke videokaart dan ook. Maar laten we in dit topic ons even beperken tot 2d.

Ik kan je zeggen dat het 100% bullshit is. Mijn PC scrolt vloeiend en games gaan vloeiend. Zelfs m'n Sega Megadrive Emu.

Dat scrollen bij jou niet vloeiend gaat, is waarschijnlijk omdat vloeiend scrollen uit staat.
Probeer het eens met de pijltjes.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• TweakerNummer
  • Niet online

Interesting statement:
Ik probeerde net om het uit te testen een willekeurige 2d shooter (een PC-game dus, geen emulatie): "Bad Folkers!", gedownload van download.com. Inderdaad: geen vloeiend beeld, zowel de scrollende achtergrond als de bewegende brushes (vliegtuigen in dit geval).

Waarom kan een PC op Windows dit niet? Waarom kan een Amiga draaiende op 7 (!) Mhz dit wel? En een NES of SNES of Sega systeem?

1) Je emulator instellingen zijn fout (je hebt frameskip op iets anders dan auto staan)
2) Je CPU is te traag (je hebt de frameskip op auto ipv op 0 staan)
3) Je CPU is te snel en je hebt VSync uitstaan (optie binnen de emu)
4) Je TFT is te traag en gloeit na waardoor je een vreemde onprettige waas krijgt (VSync aanzetten helpt veel)
5) Je emu versie is te oud (probeer de zsnes WIP Windows versie eens)
6) Je dual-core CPU veroorzaakt timing problemen (probeer de AMD X2 WinXP patch voor dual-core eens)
7) De software maakt niet gebruik van een uber-exacte hardware-based timer maar van een uber-brakke inexacte timer (dit veroorzaakt problemen zelfs al krijg je 3000 FPS)
8) De precisie van de software is niet correct genoeg (dit veroorzaakt problemen zelfs al krijg je 3000 FPS)
9) Je OS is brak en mist goede drivers
10) Er zijn timings conflicten in de PC
11) Zo kunnen we nog wel even doorgaan......

Dit is erg cru gesteld, maar ik ga echt niet alles uitleggen :z

• tbenschop2
Even voor de duidelijkheid: ik heb het over 100% vloeiend. Dus nergens en nooit een glitch of hapering. Wees superkritisch. Dan heb ik gelijk.

edit: TweakerNummer, ik heb het probleem wat verbreed. Bedankt voor je reactie, maar ik denk eigenlijk dat geen enkel spel helemaal vloeiend kan lopen op een Windows PC.

edit2: EXSs (hieronder): bedankyt voor je hulp. Ik ga het proberen op 1 core. Ik ben benieuwd of het wat uitmaakt. Ik zal hierover berichten.

[ Voor 55% gewijzigd door tbenschop2 op 07-12-2006 16:09 ]

• Mosaics.Ruled

Interesting statement:

Heb je onderhand al geprobeerd de emulator/het spel maar aan één CPU toe te wijzen?
Voor als je het niet weet:
- De toetsencombinatie: CTRL+SCHIFT+ESC
- Ga na heb tabblad "Processen"
- Selecteer het programma waar van je de processor wilt toekennen
- Open het snelmenu (Meestal rechtermuisknop)
- Selecteer "Affiniteit instellen"
- Haal het vinkje van één van de twee processoren weg
- Test of het nu wel beter draaid.

Sterkte ermee.

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

De snes emu werkt vroeger al op mijn 133Mhz pentium pc, moets wel ff lachen toen ik de TS las. Het ligt echt niet aan je hardware maar aan je software. De snes emu werken volgens mijn met DX Draw?

Ik zoe het ook gaan zoeken in drivers of DX ofzo, heb je wel alle drivers netjes op je pc gezet?

Edit/
scrollen gaat ook niet vloeiend bij jou? ligt dat eens toe. Want dat doet toch vermoeden dat je geen videodrivers op je systeem heb staan of dat deze niet goed werken.

Want mijn pc gaat het scrollen toch echt vloeiend, en mijn laptop waar ik nu achter zit werkt ook prima zonder hapering. Celeron M 1.6Ghz met XP SP2 en een hoop rotzooi op de achtergrond

[ Voor 38% gewijzigd door mad_max234 op 07-12-2006 16:19 ]

• tbenschop2
Ik heb alle laatste drivers geinstalleerd, daar ligt het niet aan. Ik heb zoals ik al zei nog nooit gezien -op welk Windows systeem dan ook- dat 2d beweging vloeiend wordt weergegeven.
Ander voorbeeld: zet in Beeldscherm in het configuratie scherm onder Vormgeving --> Effecten eens aan dat de inhoud van het venster weergegeven moet blijven worden tijdens het slepen. GA dan eens slepen met een venster. Je zult 2 dingen zien:
-het venster wordt 'gebroken' (geen v-sync)
-het slepen gaat niet 100% vloeiend.

Die v-sync kan je vaak aanzetten in spellen, maar het schokkerige blijft.

edit:
ik daag iedereen uit Zsnes of snes9x te draaien met bijvoorbeeld super mario world. Ik durf te wedden dat dat bij niemand soepel loopt. Let bijvoorbeeld maar eens op de groene struiken bij het titelscherm.

edit 2:
Hier staan Zsnes en supermarioworld, unzipped, klaar om te testen.
http://members.home.nl/timenpetra/snes/

[ Voor 21% gewijzigd door tbenschop2 op 07-12-2006 18:58 ]

• Fiander
Oke, dit verandert een en ander, je hebt hetzelfde probleem waarschijnlijk als wat ik ook telkens heb waneer ik me displaydriver vernieuw : je hardware acceleration staat uit.

ga eens naar je display instellingen, settings -> advanced -> Tabblad Troubleshoot.

schuif die Hardware acceleration balk naar none, en aply, zet em daarna weer op full, en weer aply.

Nu staat Hardware acceleratie wel goed aan. ( ik heb nog geen verklaring hiervoor kunnen vinden, maar om de een of andere reden word het bij het installeren niet goed gedetecteerd )

[ Voor 1% gewijzigd door Fiander op 07-12-2006 18:30 . Reden: Ja, ben echt dyslectiesch ]

• tbenschop2
BEdankt voor je reactie, Fiander. Dat was het probleem niet, ik heb gedaan wat je schreef, maar het maakt geen verschil. Ook nog even geprobeerd wat er gebeurt als je hardware acc. helemaal uitzet, en dan gaat het echt schokkerig. Maar als ik hem weer aanzet gaat het stukken beter, maar toch nog niet helemaal vloeiend.

Probeer het zelf eens en kijk kritisch naar (bijvoorbeeld) die struiken in het titelscherm als ze bewegen.

• TweakerNummer
  • Niet online
tbenschop2 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:59:
Ik heb alle laatste drivers geinstalleerd, daar ligt het niet aan. Ik heb zoals ik al zei nog nooit gezien -op welk Windows systeem dan ook- dat 2d beweging vloeiend wordt weergegeven.
Ander voorbeeld: zet in Beeldscherm in het configuratie scherm onder Vormgeving --> Effecten eens aan dat de inhoud van het venster weergegeven moet blijven worden tijdens het slepen. GA dan eens slepen met een venster. Je zult 2 dingen zien:
-het venster wordt 'gebroken' (geen v-sync)
-het slepen gaat niet 100% vloeiend.

Die v-sync kan je vaak aanzetten in spellen, maar het schokkerige blijft.

edit:
ik daag iedereen uit Zsnes of snes9x te draaien met bijvoorbeeld super mario world. Ik durf te wedden dat dat bij niemand soepel loopt. Let bijvoorbeeld maar eens op de groene struiken bij het titelscherm.
Bedoel je als uitdaging dat iedereen Zsnes / Snes9X met of zonder vsync aan moet spelen?

• Mr Alfabet
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-11-2025
[didn't read all of the above]
probeer es de emulator op 1 core te zetten (via taakbeheer)

offtopic:
is dit iets voor in T&C????

• tbenschop2
@Tweakernummer: nee, ik denk dat het niemand lukt met welke instellingen dan ook een SNES spel (maar geldt ook voor andere consoles) 100% soepel/vloeiend te emuleren op een Windows PC.

@Mr Alfabet: was al vaker voorgetsld, het maakt niets uit, ik heb het geprobeerd.

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09-2025

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

nou, over dat 100% vloeiend, het is maar wát je vloeiend vind... 25 fps als in een film of 60 fps als een n64 emu of 200 fps bij een shooter?
Dus wat is 100% vloeiend?

Ici kann uw Werbung staan

Verwijderd

begin eens met je framerate aan te zetten in de emulator en kijk dan op hoeveel deze staat (moet XX van de 50 of 60 fps zijn - afhankelijk van USA of EUR ROM).

Verwijderd

ik krijg hier op mijn:

AMD opteron 165 @ 2,25GHz
Asrock Dual Sata939
2GB DDR 500MHz @ 500MHz
7900GTX512MB @ Stock
SB X-Fi Xtreme Music
Ageia Physx

zsnes perfect lopend zonder dan ook maar enige hapering (sommige spelletjes als bv. pilotwings en andere games die speciale ingebouwde chips gebruiken draaien soms wel erg slecht maar dat is omdat die chips nog niet goed geemu-ed zijn)

hij blijft hier altijd op 49-50 lopen voor pal games en op 59-60 voor NTSC games met V-sync op aan

wel is het belangrijk hoe je hem in stelt
frameskip moet je daarom altijd op 0 zetten en V-sync aan (evt via video drivers) anders wil hij sneller gaan draaien en dat is ook niet zo goed voor een consolegame die gemaakt is om op een fixed rate te draaien.

ook het scrollen werkt dan zonder stotteringen/haperingen etc. --> lijkt me echt dat er iets verkeerd ingesteld staat maar het kan natuurlijk ook installatieprobleem/driverprobleem/hardwareprobleem zijn (wat het volgens mij ook is als zelfs native PC-games hetzelfde probleem geven). ook kan het helpen om je configfile weg te flikkeren als je vanaf een oudere versie een nieuwe versie update.

zelfs op mijn:
Intel 486DX4 100MHz
256MB 70ns fastpage
2MB s3 virge PCI kaart
SB16 PCI
mobo weet ik zou gauw even niet meer

heb ik onder Win95 heb ik volledige snelheid kunnen halen... zij het dan op een lagere reso en alle geavanceerde filteringen en soundopties uit...

ik volg zsnes al vanaf versie 0.33 ofzo...

edit: ik zie net dat ik hier versie 0.21 nog heb staan :P

RETROGAMES FTW en LEVE VIRTUAL CONSOLE OP DE Wii!!!!!!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 13:52 ]

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Net getest en znes met mario world loopt gewoon soepel op mijn laptop Celeron M 1.6Ghz. Had ook niks anders verwacht. ;)

Of je scherm werkt niet mee, of je ogen of hersens haperen/schokken een beetje. :P
Pagina: 1