[Vista] Gamen onder Vista, welke game-muis is bruikbaar?*

Pagina: 1
Acties:

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-03 19:58

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Ik heb dus rond zitten kijken voor een nieuwe muis want mijn oude MX510 is aan vervanging toe. Het probleem is dat geen enkele muis fabrikant drivers heeft voor Vista x64. Mijn vraag is, wie weet er een muis waarbij je gebruik kan maken van de features zonder de drivers te moeten installeren?

Bijv bij de G5 moet je de drivers installeren om van gevoeligheid te kunnen wisselen, anders werkt die functie niet, en bij de Razer muizen is dit niet anders. Heeft iemand een andere oplossing?

Verwijderd

Ik kan me vergissen, heb even mijn G5 niet bij de hand maar volgens mij kun je tussen de drie basisstanden altijd switchen omdat die hard ingebakken zijn, je mist dan wel de mogelijkheid om meer mogelijkheden toe te voegen en te tunen. Het is vooral een kwestie van wachten, veel hardware leveranciers zijn gewoon nog niet klaar voor Vista.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:15:
Ik kan me vergissen, heb even mijn G5 niet bij de hand maar volgens mij kun je tussen de drie basisstanden altijd switchen omdat die hard ingebakken zijn, je mist dan wel de mogelijkheid om meer mogelijkheden toe te voegen en te tunen. Het is vooral een kwestie van wachten, veel hardware leveranciers zijn gewoon nog niet klaar voor Vista.
Word er dan ook echt wat mee gedaan? Ik bedoel, merk je die wisseling dan ook?

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-12-2025

Vincenz0

Coder

mijn g5 werkt perfect ook met snelheid wisselen, de mouse drivers zijn nog niet klaar (voor aanwijzen functies voor bijvoorbeel de backknop veranderen naar forward knop etc) maar het werkt verder wel gewoon goed.

Coding 4 Fun!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Ik heb trouwens ook de Microsoft Habu gevonden wat in principe gewoon de Razer Copperback is, maar dan van MS. Mooie daarvan is, dat ze er gewoon Vista drivers voor hebben, terwijl Razer die zelf niet heeft :D

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Nou, update... Forget it. De drivers zijn werkelijk een ramp, zowel onder XP als Vista zien ze de muis gewoon niet!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

SgtStrider

Fractal Switchover!

obsidian schreef op zondag 10 december 2006 @ 15:29:
Nou, update... Forget it. De drivers zijn werkelijk een ramp, zowel onder XP als Vista zien ze de muis gewoon niet!
Ik houd m'n hart vast, net 1 besteld, en ik gebruik XP Professional x64 :X

Ik hoop dat het een beetje gaat werken, we zullen zien ;) Volgt m'n G7 op die inmiddels voor RMA bij de leverancier ligt.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Wat bij mij heeft geholpen is alle USB devices te unpluggen, dan de drivers te installeren. Maar gewoon eerst de muis inpluggen, ook al staat er op de USB stekker dat het niet mag.

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

SgtStrider

Fractal Switchover!

Muis is inmiddels binnen, werkte in 1x perfect op x64 ! Alleen het updaten van die firmware lukt me niet, maar daar ga ik later nog ff naar kijken :) Zal vanavond even een respectabele survey schrijven ;)

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Pagina: 1