"No Signal" Elgato EyeTV 250

Pagina: 1
Acties:
  • 848 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:40
Ik ben sinds een maand of twee in het bezit van een Elgato EyeTV 250. Voor productinfo http://www.elgato.com

Om de haverklap krijg ik een "No Signal" bericht te zien. Het televisiebeeld wordt dan vervangen door een blauw scherm met deze melding erin. Dit gebeurt ongeveer tot 6 keer per uur, gedurende 1 tot 40 seconden. Er zit geen vast patroon in of iets dergelijks

Het rare is dat als ik "No Signal" te zien krijg, en vervolgens het EyeTV venster minimaliseer naar het dock, dat het bericht dan verdwijnt, en vrolijk doorspeelt op de juiste manier.
Ook als ik het bericht krijg, en ik spoel dan zeg maar 1 minuut terug, dan is er van dat hele "No Signal" bericht niets meer te vernemen.

Dus vanuit het dock en vanuit de buffer speelt het gewoon goed af. Ook recordings gaan gewoon goed, zowel tijdens het opnemen als het afspelen.

Ik heb hierover contact opgenomen met Elgato, en heb al de nodige tests gedaan voor ze. Onder andere:

- Buffer in RAM zetten
- Quality settings lager gezet
- Met of zonder progressive scan
- Lagere schermresoluties geprobeerd
- Repair disk permissions
- Andere USB poort proberen
- Refreshen EyeTV Helper
- Verwijderen EyeTV preferences
- Nieuwe user aangemaakt in Mac OS
- Reset PRAM
- In plaats van Open GL via Quicktime af laten spelen
- Al m'n coax kabels en stekkers vervangen door Hirschmann spul

Ook heb ik al een nieuwe EyeTV 250 van ze gekregen. Zelfde probleem.

Tevens zit ik met het probleem dat ik blokjes te zien krijg als ik de VHS assistent gebruik. Wat resulteert in een verpest beeld. Ook dit is een raar probleem. Als ik namelijk het venster sluit, en ik open het opnieuw, zijn de blokjes als sneeuw voor de zon verdwenen, en werkt het gewoon.

Ook kan ik een stuk of 5 zenders maar niet in goede beeldkwaliteit krijgen, constant ruis er doorheen. En dat terwijl op een normaal toestel deze zenders wel in prima kwaliteit zijn.

Heel soms krijg ik ook ruis te horen als ik van het ene kanaal naar het andere switch. Zap ik vervolgens een keer op en neer, dan is het geluid gewoon goed.

Bij drie zenders heb ik regelmatig dat er kleuren door het scherm lopen. Ook dit is op een normaal tv toestel niet.

Ik heb voor ze een aantal beta's getest van de 2.3.3 software. Hier is het probleem wel gereduceerd wat betreft de "No Signal" berichten" Al blijft het nog dusdanig vaak voorkomen dat het storend is. Ook de blokjes bij de VHS assistent zijn nog niet verholpen.

Ik heb ze ook al een system profile toegestuurd. Ik gebruik een 24 inch iMac met een Intel Core 2 Duo processor @ 2,16 GHz. Mijn RAM is 2GB 667 MHz DDR2 SDRAM. De graphics card is een NVIDIA GeForce 7300 GT met 128 MB GDDR3 SDRAM.

Ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn met deze problemen. En wat voor configuratie er gebruikt wordt. Je kan contact opnemen met de support van Elgato support@elgato.com Refereer als het kan naar mijn ticket: GKJ-615025. Ze zijn alleen in het Engels aanspreekbaar.

Zouden er tevens nog andere dingen zijn die ik kan proberen?

[ Voor 8% gewijzigd door Blaffeh op 07-12-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-06 14:44

dlmh

Lo-Fi

Kan het toevallig zijn dat er teveel spanning op de kabel zit? Ik heb namelijk ook wat problemen gehad, niet specifiek met die tuner, maar met een externe DTV-tuner van Samsung via SCART. Doordat er redelijk wat spanning op de kabel stond, kreeg ik af en toe rare storingen. Beeld was overigens perfect, maar af en toe gewoon geen beeld en/of storing.

Omdat ik hier in een studentenhuis zit, zaten er 2 (!) signaalversterkers tussen en dat bleek het probleem te zijn. Toen ik deze vervangen had door degelijke splitters met F-connectors was het probleem opgelost. Je kan nu tenminste ook weer de kabel vastpakken zonder een schok te krijgen.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
Ik heb een signaalversterker er tussen zitten, alleen als dat het probleem is, waarom is spelen vanuit de buffer, het dock en opnemen dan geen enkel probleem?

edit:
Ik heb de signaalversterker omzeild nu, en de beeldkwaliteit is in ieder geval omhoog gegaan bij de zenders die minimaal waren. Alleen nu zijn andere zenders weer slechter :( Ik overweeg nu ipv een signaalversterker een Hirschmann splitter.

[ Voor 40% gewijzigd door Blaffeh op 07-12-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:28
Blaffeh -- ik heb net hetzelfde probleem.

Een 5 a 10-tal keer per uur het blauwe "No Signal". Ik heb wel perfect beeld via mijn externe DVB decoder. De audio blijft wel perfect door lopen.

Ik gebruik 'm op een Mac Pro met 4 GB ram en de ATI X1900XT met 512 MB.

Ik heb wel gemerkt dat als je wat met de kabels op en af beweegt dat het beeld soms behoorlijk op en af flitst.

[ Voor 5% gewijzigd door iworx op 07-12-2006 13:36 ]

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
Heb je ook al contact opgenomen met Elgato? Zo niet, zou je dat dan willen doen, en evt. refereren naar mijn Ticket ID? GKJ-615025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
Blaffeh schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:39:
Heb je ook al contact opgenomen met Elgato? Zo niet, zou je dat dan willen doen, en evt. refereren naar mijn Ticket ID? GKJ-615025
Ik heb net een supportticket aangemaakt.

Zou je mij volgend misschien ook even kunnen bevestigen:

* Als je TV kijkt en je disconnect een USB device dan gaat EyeTV.app hangen. Alleen het progamma afsluiten en terug opstarten geeft beeld.

* Blijft bij jou het geluid ook perfect doorlopen wanneer het beeld op "No Signal" gaat?

* Heb je ooit moeilijkheden gehad met het vinden van zenders bij de installatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
dot.K schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:52:
[...]

* Als je TV kijkt en je disconnect een USB device dan gaat EyeTV.app hangen. Alleen het progamma afsluiten en terug opstarten geeft beeld.
Geprobeerd, geen last van.
* Blijft bij jou het geluid ook perfect doorlopen wanneer het beeld op "No Signal" gaat?
Klopt!
* Heb je ooit moeilijkheden gehad met het vinden van zenders bij de installatie?
Nee

[ Voor 5% gewijzigd door Blaffeh op 07-12-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
Beste oplossing op dit moment is gewoon de "timeshift" gebruiken en je TV beeld 5 secs achter laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
dot.K schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:17:
Beste oplossing op dit moment is gewoon de "timeshift" gebruiken en je TV beeld 5 secs achter laten lopen.
Briljante oplossing :) en die 5 sec. dat ik achter loop merk ik toch niet :P

Beeldkwali is bij mij trouwens wel ok. Ik heb een signaal versterker er tussen hangen. En ik heb alle coax connectors vervangen met wat beteren van allekabels.nl <-- goedkope kabels en connectors for real!!

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
dot.K schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:17:
Dat doe ik dus ook, alleen het lost mijn probleem met de VHS assistent natuurlijk niet op. Doet bij jou die VHS assistent ook vreemd? Dus de ene keer wel goed beeld, en de andere keer weer niet?

Dit soort fouten hoort gewoon niet, het apparaat kost 200 euro, en daar verwacht ik een degelijk product voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
Die VHS Assistent heb ik nog niet getest. Zal het vanavond thuis eens proberen.

Kreeg zo een duffe supportmail terug van elgato:
code:
1
2
3
4
5
6
7
Kristof,

Thank you for contacting Elgato Systems.

I'm sorry to hear about your unusual problem with EyeTV 250.

Please download this beta (test) version of EyeTV 2.3.3 now, from the following location:

Same story dus -- zouden wij dan echt de enigen zijn met dat probleem.

[ Voor 69% gewijzigd door iworx op 08-12-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
dot.K schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:45:
Die VHS Assistent heb ik nog niet getest. Zal het vanavond thuis eens proberen.

Kreeg zo een duffe supportmail terug van elgato:
code:
1
2
3
4
5
6
7
Kristof,

Thank you for contacting Elgato Systems.

I'm sorry to hear about your unusual problem with EyeTV 250.

Please download this beta (test) version of EyeTV 2.3.3 now, from the following location:

Same story dus -- zouden wij dan echt de enigen zijn met dat probleem.
Ik vraag het me af, zouden er misschien gewoon weinig van verkocht zijn? Of trekken mensen niet zo gauw aan de bel? Ik heb geen idee. Ook zoeken bij google levert maar een paar lotgenoten op.

Ik dacht eerst dat misschien de software moeite had met NVidia kaarten, maar aangezien jij een ATI kaart hebt gaat die theorie ook al niet op.

Mag ik vragen naar welke betaversie ze je hebben verwezen? Ik draai nu 2.3.3b17 (2468)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
Hier draait nu de 2.3.3b26

Al een groot verschil qua beeld / 4:3 -> 16:9 en terug / .. maar van tijd tot tijd nog no signal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
dot.K schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:57:
Hier draait nu de 2.3.3b26

Al een groot verschil qua beeld / 4:3 -> 16:9 en terug / .. maar van tijd tot tijd nog no signal.
Had je nog geprobeerd met die VHS assistant?

• iworx
Nee .. heb eigenlijk geen VHS device / cq iets anders dat ik ervoor kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
EyeTV 2.3.3 final is uit. Ik heb nog steeds troubles, jij ook dot.K? Heb ze al gemaild. Dit gezeur is al vanaf 5 oktober aan de gang. Ik ben het goed zat. Ik kan niet 1 video overzetten naar dvd zonder die blokjes erin.

Volgens mij ligt het aan de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
Blaffeh schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:13:
EyeTV 2.3.3 final is uit. Ik heb nog steeds troubles, jij ook dot.K? Heb ze al gemaild. Dit gezeur is al vanaf 5 oktober aan de gang. Ik ben het goed zat. Ik kan niet 1 video overzetten naar dvd zonder die blokjes erin.

Volgens mij ligt het aan de hardware.
Ik heb van support te horen gekregen dat het indeed hardwarematig zou zijn en dat ik een nieuwe mag vragen aan apple. Moet er nog voor bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
Leuk, mag je met Ierland bellen. Been there, done that. Dit is nu mijn tweede falende EyeTV 250. Ik hoop voor je dat je een goede krijgt, maar ik ben bang dat het product op zich gewoon niet deugt. Trouwens, de No Signal klachten komen zover Google mij wijzer kan maken alleen voor bij Europeanen. Ik vermoed dat er iets niet goed zit in die PAL tuner.

Als ik een nieuwe kan krijgen, dan eis ik dat hun kantoor in Duitsland mij een getest, en dus goed werkend exemplaar toestuurt. Zo heb ik het ook gedaan met mijn falende afstandsbediening die bij de 2e EyeTV 250 zat (ook dàt nog ja).

Werkt dit alles niet, dat betaal ik wel wat bij voor een Miglia TVMax.

Update

Weer contact gehad met Elgato, dit geval wordt met eerste prioriteit doorgestuurd naar hun technici. Als ik niks positiefs hoor de komende dagen moet ik sales mailen voor een vervangend apparaat. Ben benieuwd, al heb ik er niet al te veel vertrouwen meer in :/

[ Voor 47% gewijzigd door Blaffeh op 29-12-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
En weer een update...

Ik heb een mail gehad van één van hun technici. Hij vermoedt dat het in het tunen van de zenders fout gaat. Ik heb nu een gewone Autoscan en een Exhaustive scan naar zenders moeten doen, en de bijbehorende logs moeten terugsturen. Tevens vroeg hij naar geheugen en cpu gebruik, zowel tijdens normale playback als tijdens No Signal.

Afwachten maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Blaffeh schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:41:
maar ik ben bang dat het product op zich gewoon niet deugt.
Ik heb die melding 'no signal' ook wel eens gezien. Door m'n (regelbare) kabelversterker *lager* te zetten verdween het probleem. Nou is het wel een beetje een draak, wat er hier ligt. kabel -> versterker -> UPC digitaal ding -> dvd-recorder -> splitter en daar hangen de 250 en de tv aan. De UPC-doos heeft misschien een versterkertje, de dvd-recorder zeker dus met een reeks van versterkers is oversturing zeker een mogelijkheid.

Verder helpt UPC natuurlijk ook niet, met z'n belachelijke kanaalindeling. Het 'normale' kanaalrooster is bedoeld om overspraak tussen zenders onderling te voorkomen. UPC heeft veel ruimte vrij willen maken voor kabel en digitale TV die met hun afwijkende modulatievormen voor meer storing op de tv-kanalen zorgen. En dat hebben ze weer proberen te ondervangen met veel halve en derde kanalen en rare gaten.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
@ burne, wat voor Mac gebruik je icm de EyeTV als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
burne schreef op zondag 31 december 2006 @ 02:09:
[...]
Verder helpt UPC natuurlijk ook niet, met z'n belachelijke kanaalindeling. Het 'normale' kanaalrooster is bedoeld om overspraak tussen zenders onderling te voorkomen. UPC heeft veel ruimte vrij willen maken voor kabel en digitale TV die met hun afwijkende modulatievormen voor meer storing op de tv-kanalen zorgen. En dat hebben ze weer proberen te ondervangen met veel halve en derde kanalen en rare gaten.
Ik zit hier op in.di, da's zowat het meest cleane kabelnetwerk ever en heb identiek dezelfde problemen.

Heb het intussen al getest met en zonder versterker. Andere kabel, ...

Story continues ;)

@Blaffeh -- op welke zender komt het bij jou het meest voor? Misschien dat het aan een bepaalde frequentie ligt? Misschien sturen ze nog een of andere vreemde modulatie puls mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
Ik heb het jammergenoeg bij elke zender even vaak. Ik zit trouwens bij @home voor kabel tv. Ik heb ook al met en zonder versterker geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Blaffeh schreef op zondag 31 december 2006 @ 07:50:
@ burne, wat voor Mac gebruik je icm de EyeTV als ik vragen mag?
Een G4 Macmini. Die staat vast op m'n bureau met een 2405FPW eraan, een losse 24bits firewire geluids'kaart' via firewire en 2 ESI nearfield monitortjes. Hij heeft ook wel aan m'n macbook gehangen, maar ik was dat voordurend oversteken van 8 plugjes een beetje zat.

Als ik veel tegelijk doe heeft met name EyeTV het moeilijk met het upsampelen van geluid. De geluidskaart heeft het liefst 24 bits 96KHz, en dat hakkelt een beetje tijdens drukke momenten, waar iTunes ofzo vlekkeloos gaat. Als ik 'm terugzet op 44.1KHz is ook dat weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
Ik dacht .. laat me die Elgato nu eens aan mijn G5 hangen ...

Problem solved. Geen enkele keer meer "No Signal".
Het lijkt me dus meer een software bug. Meer info volgt.

Laat maar ...

[ Voor 6% gewijzigd door iworx op 03-01-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
:| ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Als Elgato een referentie wil ofzo, voor het testen, dan moet je even een PM doen, dan wisselen we wat gegevens uit. Ik ben niet onervaren met alpha's en beta's testen, zeg maar, en een klant die $bug niet heeft met een vergelijkbaar signaal kan vaak inzicht in de aard van bugs geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
Ik zal het ze voorstellen zodra ik weer bericht van ze krijg, bedankt voor het aanbod :).

[ Voor 18% gewijzigd door Blaffeh op 04-01-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
Update:

Ik krijg ASAP een nieuwe van de Europese afdeling van Elgato. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
Vanmiddag stond UPS voor de deur met mijn nieuwe EyeTV 250. Aansluiten, zenders scannen en...binnen 10 seconden de eerste No Signal message ;(

@ dot.K: heb jij je al een nieuw exemplaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
Blaffeh schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 21:11:
Vanmiddag stond UPS voor de deur met mijn nieuwe EyeTV 250. Aansluiten, zenders scannen en...binnen 10 seconden de eerste No Signal message ;(

@ dot.K: heb jij je al een nieuw exemplaar gekregen?
Nop .. ik blijf erbij dat het een software issue is .. hoezeer ze ook blijven emmeren.

Het ding record perfect, zonder dat No signal gedoe. Geen hapering te bespeuren.

offtopic:
Dat duurde ook wel een tijdje eh :| - Per direct een nieuwe.

[ Voor 8% gewijzigd door iworx op 27-01-2007 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
dot.K schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 08:19:
[...]

Nop .. ik blijf erbij dat het een software issue is .. hoezeer ze ook blijven emmeren.

Het ding record perfect, zonder dat No signal gedoe. Geen hapering te bespeuren.

offtopic:
Dat duurde ook wel een tijdje eh :| - Per direct een nieuwe.
Inderdaad, het moet wel een software probleem zijn. En ASAP is bij Elgato idd een hele tijd |:(

Zou ik mogen refereren naar jouw ticketnumber? Misschien dat dat wat vaart achter de zaak zet.

[ Voor 9% gewijzigd door Blaffeh op 27-01-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109149

dot.K schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:52:
[...]

Ik heb soorgelijke problemen (zowel bij mijzelf als bij het apparaat bij mijn moeder) dus zal ook even bevestigen.
Geen last van gehad.
Loopt door.
Zender heb ik allemaal handmatige ingevuld, autoscan leverde bagger + dubbele zenders op.

Daarnaast nog een vreemd iets: de bij mij is de kwaliteit aardig (wel vaak diagonale strepen door het beeld of wat ruis) maar bij mijn moeder thuis werkt de tv op de kabel perfect terwijl de eyetv enorm veel sneeuw produceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
@ vdd:

Heb je al contact gezocht met Elgato? Zo ja, mag ik dan ook naar jouw ticket number refereren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109149

Hmm, dat heb ik nog niet gedaan. Zodra m'n tentamens zijn afgelopen ga ik er werk van maken want 2 niet correct werkende eyetv's is niet normaal. Ik laat het weten wanneer ik een ticket aan heb gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
Anoniem: 109149 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:50:
Hmm, dat heb ik nog niet gedaan. Zodra m'n tentamens zijn afgelopen ga ik er werk van maken want 2 niet correct werkende eyetv's is niet normaal. Ik laat het weten wanneer ik een ticket aanmaken.
Graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
Pff, nou heb ik weer ontdekt dat EyeTV's recordings niet meer geaccepteerd worden door Toast. Dit is sinds de 2.3.3 update. Dit gaat lekker zo :r Wat een brakke software zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
Weer contact gehad met Elgato, en de nieuwe beta-software verbetert niets. Ik was al van plan om over te stappen naar satelliet tv, en ik heb ze gevraagd of ik mijn EyeTV 250 kon inruilen tegen een EyeTV 310. Dit kan! En wel kosteloos! Ik ben dus weer tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
Blaffeh schreef op woensdag 18 april 2007 @ 08:25:
Weer contact gehad met Elgato, en de nieuwe beta-software verbetert niets. Ik was al van plan om over te stappen naar satelliet tv, en ik heb ze gevraagd of ik mijn EyeTV 250 kon inruilen tegen een EyeTV 310. Dit kan! En wel kosteloos! Ik ben dus weer tevreden :)
Dat je er de moed nog voor hebt ... _/-\o_

Hopen dat die EyeTV310 je meer soelaas kan bieden. Ik zet de 'buffer' nog altijd op. merk ik vrij weinig van het no signal fenomeen.

Heb er trouwens tegenwoordig een digitale ontvanger aanhangen .. EyeTV moet niet meer tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
dot.K schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:33:
[...]

Dat je er de moed nog voor hebt ... _/-\o_

Hopen dat die EyeTV310 je meer soelaas kan bieden. Ik zet de 'buffer' nog altijd op. merk ik vrij weinig van het no signal fenomeen.

Heb er trouwens tegenwoordig een digitale ontvanger aanhangen .. EyeTV moet niet meer tunen.
Het is jammergenoeg gewoon een slecht product, en ik was hem dan ook helemaal beu. Slechte ontvangst op enkele zenders ondanks de Hirschmann bekabeling, een slechte remote, slecht werkende teletext, No Signal om de haverklap, This Channel is currently not available bij het switchen van zenders, de VHS assistent met artifacts, geluid klapte er spontaan uit soms, bij het verwijderen van een USB stick bijv. liep het hele spul vast...echt teveel om op te noemen.

En nu maar op zoek naar een schotel met kop en een smartcard met CAM. Ik zou alleen niet weten wat goed is, maar dat valt wel uit te zoeken.
Waarom vraag je niet net als ik een vervangend product? In jouw geval een 610, mits deze toegelaten is bij jouw kabel leverancier.

[ Voor 10% gewijzigd door Blaffeh op 18-04-2007 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
EyeTV 310 binnen gekregen, schotel gekocht met Canal Digitaal starters set. Lopen als een trein! Minder CPU load, en geen No Signal meer. Het enige wat niet kan met de 310 is de Canal Digitaal updates doorvoeren voor de CI module, maar daar ga ik even voor naar de winkel. Al met al een succes dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Blaffeh schreef op woensdag 18 april 2007 @ 08:25:
Weer contact gehad met Elgato, en de nieuwe beta-software verbetert niets.
Ik zag in de release-notes dat 2.4 een fix bevat voor 250's die ten onrechte 'No Signal' roepen. Wellicht dat dot.K daar wat aan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157906

Hebben deze mensen geen aardlus? Zijn namelijk wel de symptomen. Vastpakken van de coax en dan een schok krijgen spreekt boekdelen. Kun je simpele onderbreker voor kopen. Poging waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Anoniem: 157906 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:34:
Hebben deze mensen geen aardlus? Zijn namelijk wel de symptomen. Vastpakken van de coax en dan een schok krijgen spreekt boekdelen. Kun je simpele onderbreker voor kopen. Poging waard?
Uitstekend idee (serieus) maar dat is niet het probleem hier. Als ze opnemen of in timeshift-mode kijken gebeurt het niet. Los daarvan lijkt de tuner best tegen spanning te kunnen. Ik zie vonken als ik de coax erin steek, maar die van mij doet het perfect.

Pagina: 1