Toon posts:

CallbackOnCollectedDelegate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een leuk stukje code gevonden om het keyboard en de muis 'system-wide' te disablen.
Tijdens het testen van de code loop ik op een willekeurig tijdstip tegen de volgende melding aan:

CallbackOnCollectedDelegate was detected
The problem is that the callback delegate gets collected by the .NET garbage collector because
the only reference to it is in unmanaged code. Any idea how I can prevent this?

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, mijn kennis reikt niet ver genoeg hiervoor.

Alvast bedankt,
Jurgen

• NetForce1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:03

NetForce1

(inspiratie == 0) -> true

Zelf je delegate ergens vasthouden zodat hij niet opgeruimd wordt door de garbage collector?

De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hallo jte,

Ten eerste: welkom op GoT! :w

Daarnaast zie ik dat je het juiste subforum hebt gevonden om je topic met probleem te plaatsen... Om je voortaan nog makkelijker te helpen, wil ik je vragen om de volgende twee topics even door te lezen: *** Over topictitels in PRG - lezen voor topic openen!!! *** en Welkom in Programming - FAQ en Beleid.

Zoals je dan zult merken, missen er nog een aantal dingen aan je topic(titel). Je kan je eigen topictitel niet meer wijzigen, maar door middel van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif knop linksboven, kan je de verantwoordelijke moderators op de hoogte brengen wat je nieuwe titel zou moeten worden (dus inclusief de taal .NET in dit geval).

Daarnaast wordt het niet heel duidelijk wat je precies zelf hebt ondernomen om je probleem te tackelen, analyseren en op te lossen. Je 'verschuilen' achter "mijn kennis reikt niet ver genoeg", is wat ons betreft niet voldoende. Geef aan waar je op hebt gezocht, waarom relevante hits (in bijvoorbeeld Google) niet voldoende oplossing bieden, zodat wij veel gerichter vragen kunnen stellen en / of je probleem oplossen :)

Als ik nl letterlijk ga [google=.NET CallbackOnCollectedDelegate was detected] op je foutmelding, dan krijg ik (met minimale .NET kennis) toch echt wel genoeg relevante hits omtrent dit probleem, waar het dus vandaan komt en hoe je het zelf kan oplossen.

Hopelijk kan je met mijn tips je topicstart iets aanpassen, zodat we je alsnog snel en efficient verder kunnen helpen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.