Als ik een cd-rom in in mijn speler of een dvd in de dvd speler start mijn pc opnieuw op. Ook als ik mijn pc wil afsluiten start hij opnieuw op. Het maakt niet uit wanneer ik een cd/dvd in de speler doe.
Ik heb zelf onderzocht wat het kon zijn:
IDE kabel: vervangen voor nieuwe
BIOS update gedaan nieuwste van GIGABYTE
Andere drive gepakt maar het probleem is ook met die drive.
Ik dacht toen zelf dat het aan de voeding lag. Maar na het vragen in het topic "welke voeding heb ik nodig deel 16" kwamen zij erop uit dat mijn moederbord wel kapot kon zijn. Omdat tijdens het gamen mijn pc wel blijft draaien en de cpu en gpu veel meer stroom trekken dan een cd-rom speler die moet gaan laden.
Het moederbord is een Gigabyte GA-8IPE775-G en ongeveer 2 jaar oud. zou mijn moederbord echt kapot zijn?
Ik heb zelf onderzocht wat het kon zijn:
IDE kabel: vervangen voor nieuwe
BIOS update gedaan nieuwste van GIGABYTE
Andere drive gepakt maar het probleem is ook met die drive.
Ik dacht toen zelf dat het aan de voeding lag. Maar na het vragen in het topic "welke voeding heb ik nodig deel 16" kwamen zij erop uit dat mijn moederbord wel kapot kon zijn. Omdat tijdens het gamen mijn pc wel blijft draaien en de cpu en gpu veel meer stroom trekken dan een cd-rom speler die moet gaan laden.
Het moederbord is een Gigabyte GA-8IPE775-G en ongeveer 2 jaar oud. zou mijn moederbord echt kapot zijn?