Asus Striker Extreme (R.O.G.) levertijd

Pagina: 1
Acties:

• thabasement
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Beste heren en dames,

Allereerst excuses als ik nu zit te dubbelposten, ik ben niet heel erg vaak op dit forum te vinden en kon zo gauw geen topic vinden die met de mijne overeenkomt.

Voor kerst heb ik een computer in bestelling staan bij Azerty.nl. Alle onderdelen zijn nu binnen behalve 2 asus onderdelen, nl: Asus Striker Extreme moederbord & een asus dvd brandertje. Aangezien de heren van Azerty.nl mij geen duidelijkheid konden geven over de levertijd van het moederbord heb ik asus een mailtje gestuurd. Ik kreeg vanuit china een mailtje terug dat ik het maar via de verkopers / importeur van Nederland moest proberen....

Nou heb ik dus geen idee wie ik moet contacten. Asus Nederland heeft geen supportlijn voor moederbord verkoop, het sturen van emails gaat net zo min (server fouten all-over).

Heeft iemand van jullie harde data of een idee waar ik het beste de data vandaan kan halen? Bedrijven en telefoonnummers zijn uiteraard welkom. Bedankt!

Verwijderd

Ik meende in het Nfroce 680i topic te lezen dat er zon 20 deze week bij Azerty komen...die gaan naar de 1e mensen die hem het eerst in bestelling hebben(mensen die hem dus al in november hebben besteld) 1-2 week later verwachte ze een nieuwe levering van de leverancier maar daar is de hoevelheid van onbekend

• thabasement
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ai ai ai. Ik heb hem eind november besteld, ik hoop dat het er niet veel zijn voor mij :(:( Maarja, hoe dan ook zit ik wel bij de volgende 20, ik neem niet aan dat half nederland opeens dat moederbord wil bestellen. Bedankt voor je reply! Mochten nog meer mensen informatie hebben, het is altijd welkom. Maar dit maakt het in ieder geval een stukje duidelijker.