Toon posts:

Laptop, 9700 radeon 128MB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben van plan een 2e hands laptop te gaan kopen... Nu speel ik alleen maar cs, en doe ik over het algemeen management, dus dacht ik aan een 9700 videokaart. Wil namelijk niet al te veel geld besteden. Heb hier namelijk een desktop die weg gaat eerst nog...

Nu is mijn vraag, bijvoorbeeld de acer 4002wlmi... Die zou perfect aan mijn eisen voldoen, echter is mijn vraag; Als de laptop er nog goed uitziet. Wat is de 2e handse prijs zo ongeveer?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan zul je op Marktplaats e.d. moeten gaan kijken. Tweedehands laptops zou ik wel mee uitkijken: vaak zijn de batterijen al matig tot slecht, en hebben geen lange levensduur meer.

Beter is uit te gaan van je budget, en dan te kijken wat je kunt krijgen, ook bij nieuwe laptops. De meest recente on-board kaarten zijn ook niet zo slecht meer voor oudere spelletjes. Mijn laptop met Ati Mobility x1150 presteert eigenlijk net zo goed als mijn Geforce 6200 in de desktop, met het spel Grand Prix 4.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik zou eerst kijken wat je budget is. 2e handse laptops, indien goedkoop is natuurlijk wel het proberen misschien waard. Maar als jou budget genoeg is kan je beter een nieuwe kopen. (Nieuwe hardeware, garantie, accu werkt nog optimaal, laptop ook steviger). Indien je bedoelt cs 1.6 is zelfs een GMA geschikt. Al wil je hogere fps, natuurlijk duurdere graka. Maarja, wat is je budget??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voor wat betreft de waarde, check Hardware Taxaties - Deel 31 :)

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:42

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

gambieter schreef op donderdag 07 december 2006 @ 01:06:
Dan zul je op Marktplaats e.d. moeten gaan kijken. Tweedehands laptops zou ik wel mee uitkijken: vaak zijn de batterijen al matig tot slecht, en hebben geen lange levensduur meer.
Hier heb je gelijk in. Je kunt natuurlijk een nieuwe accu aanschaffen, al zijn die vaak wat prijzig.
Beter is uit te gaan van je budget, en dan te kijken wat je kunt krijgen, ook bij nieuwe laptops. De meest recente on-board kaarten zijn ook niet zo slecht meer voor oudere spelletjes. Mijn laptop met Ati Mobility x1150 presteert eigenlijk net zo goed als mijn Geforce 6200 in de desktop, met het spel Grand Prix 4.
Hier moet je toch even oppassen dat TS het heeft over een Radeon 9700 (topmodel laptop grafische chip van de 9xxx generatie), en jij hebt het over GF6200 en RX1150, no offense, maar dat zijn instappertjes van de volgende generatie, de 9700 zal zeer waarschijnlijk stukken beter presteren, en de TS lijkt mij dan ook op zoek naar betere prestaties dan de suggesties die jij doet. Een snelle kijk op marktplaats doet me vermoeden dat tweedehandsjes met een R9700 al gauw €600+ zijn. Wellicht kun je beter kijken naar een nieuwe laptop met een GF7xxx oid (al ben ik niet heel goed op de hoogte van de prijzen), ook ivm accu en garantie.

Rail Away!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
GF 7600 heb je voor ~950 euri met onderstaande specs, maar lijkt me voor de TS iets te duur :P Ben jij op de hoogte van de prijzen. Een 7300 zou rond de 850-900 zitten.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:26

-tom-562

Oliesjeik

Koop niet de 1e de beste laptop, maar iets uit een aanbieding.
Ik heb de mijne (asus a6vm nogwathuppeldepup) bij mediamarkt voor €749,- gekocht met een centrino 1.8 ghz processor, 1024mb ram, 80gb hdd én een nvidia 7300 go. Draait de moderne spellen nog vrij goed (met lage details dan enzo)

Vaak bu'j te bang!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica