Sinds een weekje draai ik nu onderstaande configuratie...echter zit ik met 2 problemen:
A. Soms loopt windows/de PC vast en dan bedoel ik ook letterlijk vast!
B. Krijg geen enkele versie van de ASUS Update tool geinstalleerd!
Ik heb al research gedaan maar alleen van probleem B zijn wat dingen bekent helaas en nergens kan ik een oplossing voor beiden vinden?
De computer loopt soms vast in windows...niet elke dag maar spontaan en niks reageerd er dan nog. Alleen de resetknop helpt dan nog!
Zelfs in de eventviewer kan ik daar niks van terug vinden! Prime95 draait uren zonder problemen...
Ik heb echter wel een ENERMAX 460W voeding die 20 pins i.p.v. 24 pins connector heeft maar dit zou toch geen probleem moeten zijn (EZ plug is ook aangesloten d.m.v. een speciale vrije 12V kabel/lijn!)? De MSI Geforce 7900GTO is aangesloten via de bijgeleverde kabel op 2x 4 pins molex aansluitingen (12V).
Mijn waardes zijn: Vcore: 1.44V
+12V: 11.96V
+3.3V: 3.34V
+5V: 5.03V
CPU: 36 C
MB: 40C
Alles met de laatste updates en drivers....C&Q staat uit in de BIOS..
Wie kan mij met deze 2 problemen helpen?
Setup is schoon.
A. Soms loopt windows/de PC vast en dan bedoel ik ook letterlijk vast!
B. Krijg geen enkele versie van de ASUS Update tool geinstalleerd!
Ik heb al research gedaan maar alleen van probleem B zijn wat dingen bekent helaas en nergens kan ik een oplossing voor beiden vinden?
De computer loopt soms vast in windows...niet elke dag maar spontaan en niks reageerd er dan nog. Alleen de resetknop helpt dan nog!
Zelfs in de eventviewer kan ik daar niks van terug vinden! Prime95 draait uren zonder problemen...
Ik heb echter wel een ENERMAX 460W voeding die 20 pins i.p.v. 24 pins connector heeft maar dit zou toch geen probleem moeten zijn (EZ plug is ook aangesloten d.m.v. een speciale vrije 12V kabel/lijn!)? De MSI Geforce 7900GTO is aangesloten via de bijgeleverde kabel op 2x 4 pins molex aansluitingen (12V).
Mijn waardes zijn: Vcore: 1.44V
+12V: 11.96V
+3.3V: 3.34V
+5V: 5.03V
CPU: 36 C
MB: 40C
Alles met de laatste updates en drivers....C&Q staat uit in de BIOS..
Wie kan mij met deze 2 problemen helpen?
Setup is schoon.
[ Voor 3% gewijzigd door MaxPayne op 07-12-2006 00:32 ]
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker