Afmeting PCB X800RX videokaart?

Pagina: 1
Acties:

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Topicstarter
Ik ben bezig met het samenstellen van een multimedia systeem. De kast weet ik al, dat wordt een Silverstone LC16M, zilverkleurig. Ik wl daar een Club 3D X800RX videokaart in zetten, maar de maximale lengte die een videokaart mag hebben in die Silverstone kast is 225 millimeter. Anders proberen de DVD-drive en de kaart tegelijkertijd het zelfde stukje ruimte in te nemen en dat gaat niet. Vandaar mijn vraag: hoe lang is de printplaat van een X800RX grafische kaart?

Ik heb al bij een aantal merken kaarten op de site gekeken, maar daar kon ik uiteraard wel zien hoe goed de kaart wel niet is, maar afmetingen heb ik niet kunnen ontdekken. Google is deze keer niet mijn vriend (of ik zoek niet goed genoeg), want ook die heeft mij geen bruikbare link kunnen geven. Dus mocht iemand zo'n kaart en een lineaal hebben of een site met de afmetingen, dan zou ik erg geholpen (en gerust gesteld) zijn. :)

edit:

Kan een mod alsjeblieft PVB in de titel veranderen in PCB? :X

[ Voor 4% gewijzigd door agent327 op 07-12-2006 00:02 ]

Wanbeleid is ook beleid.

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-07 17:19
Je kan toch opmeten hoe lang een AGP (of is het PCI Express) connector is, en dan mbv een plaatje de grootte van het PCB uitrekenen?

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Topicstarter
Daar zal het inderdaad wel op neer komen, maar ik gok het liever niet.

Wanbeleid is ook beleid.