Windows XP slipstreamed werkt niet!

Pagina: 1
Acties:

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Ik heb inmiddels al 3 CD's verpest door met nLite 1.2.1 een bootable Windows XP Professional CD te maken met SP2 en alle drivers erop. Echter 2 wilden niet starten op mijn brandnieuwe setup met ASUS A8N32-SLI DELUXE...de 3e CD werkt wel maar na de volledige setup te hebben afgewerkt van windows en windows zou moeten werken/booten krijg ik in plaats van de laadbalk van windows XP een zwart scherm met links bovenin een witte knipperende cursor te zien....dit duurt een paar seconden en dan reboot de PC weer om met hetzelfde te komen na de initialisatie van alle componenten.

Draai in RAID 0 en ben direct overgestapt van een NVIDIA nForce3 op de nForce4 16X SLI....echter werkt de setup wel na de installatie een eerder gemaakte CD van Windows XP die ik voor mijn toenmalige nForce3 gemaakt had met een eerdere versie van nLite en oudere drivers.
Heb de NVIDIA nForce 9.53 drivers aangepast zodat deze werken in XP op de SATA/RAID van de nForce4 16xSLI...(IDE/SATA/RAID 6.91!).

Wat is er fout? 8)7

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• Miek
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06-2023
Heb je ook de cd iso via Nlite gemaakt?

Je kunt het eens zo proberen...http://unattended.msfn.org/unattended.xp/view/web/8/
Dat lukte bij mij prima....