Pcmcia card

Pagina: 1
Acties:

• N00bieW1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-02 18:12
Heyz,

Weet niet of dit bij Orange Family thuishoort en heb de topic hier maar geopend.

Ik heb dus sinds deze week de Livebox van Orange. Je kon kiezen voor de draadloze en de gewone versie en daar ik een redelijke Scrooge ben en de gewone goedkoper was (lees: 1 Euro per maand goedkoper) heb ik die genomen.

Nu schijn je hier dus een pcmcia card in te kunnen stoppen om hem draadloos te maken... geloof ik.

Maar kan een pcmcia card ook zenden dan? Wat kan een pcmcia card normaliter?

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-02 18:26
Opzich is het wel een interessante manier van geld besparen.
Het kost je 1 euro minder per maand, en van die winst ga je een pcmcia wifi-kaartje kopen?
De komende 3 a 4 jaar ben je dan nog bezig om daadwerkelijk winst te maken, dus een echte Scrooge ben je duidelijk niet.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:06
Het is geen €1 per maand, maar €3. En de kwaliteit ervan is best prut, dus je hebt er best goed aan gedaan. Maar ik denk dat je beter hier terecht kan: [Orange] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel XIII) ;)

The devil is in the details.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

N00bieW1 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:35:
Ik heb dus sinds deze week de Livebox van Orange. Je kon kiezen voor de draadloze en de gewone versie en daar ik een redelijke Scrooge ben en de gewone goedkoper was (lees: 1 Euro per maand goedkoper) heb ik die genomen.

Nu schijn je hier dus een pcmcia card in te kunnen stoppen om hem draadloos te maken... geloof ik.

Maar kan een pcmcia card ook zenden dan? Wat kan een pcmcia card normaliter?
Winst zul je zo niet maken.. ;) . Een PCMCIA kaart kan natuurlijk ook zenden, het is tweeweg verkeer. Maar er kan niet zomaar elke kaart in, voor zover ik me herinner. Het slimste is om draden te gaan trekken, of toch even contact op te nemen met Orange.

En geloof heeft er niets mee te maken. In plaats van geloven kun je beter bij Orange om informatie vragen, en op hun website kijken naar de specificaties kijken. Dat zegt veel meer ;)

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 06-12-2006 23:04 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.