Hoi mensen, ik heb een klein maar dringend vraagje.
Het gaat om dit onderdeel (ik weet niet bij god hoe zo een kastje heet)
Het enige wat ik zoek is een schema om het goed aan te sluiten.
Het punt is namelijk dat alleen maar 1 poort werkt. En niet beide!
Vroeger had ik er nooit problemen mee en kon ik beide poorten probleemloos gebruiken.
Zowel xbox live als internetten kon tegelijk. Maar sinds kort kan dat niet meer.
Ik heb zo een nieuw kastje gehaald en de bedrading opnieuw aangesloten.
Het wil alleen niet werken. Alvorens ik het opnieuw aan ga sluiten zou ik graag willen weten hoe zo een kastje heet en waar ik aan zo een aansluitschema kan komen.
Hieronder een plaatje, dan snap je wat ik bedoel.

Weet iemand hoe zo een kastje heet? Ik kan namelijk de aansluitschema niet vinden omdat ik niet eens weet hoe zo een kastje heet
Ik hoop zo vurig dat ik nou eindelijk eens kan xboxen en tegelijkertijd dingen kan downloaden op mijn pc. Ook wil ik graag gebruik gaan maken van media center, xbox connect en noem het maar op.
Alvast hartelijk dank.
Het gaat om dit onderdeel (ik weet niet bij god hoe zo een kastje heet)
Het enige wat ik zoek is een schema om het goed aan te sluiten.
Het punt is namelijk dat alleen maar 1 poort werkt. En niet beide!
Vroeger had ik er nooit problemen mee en kon ik beide poorten probleemloos gebruiken.
Zowel xbox live als internetten kon tegelijk. Maar sinds kort kan dat niet meer.
Ik heb zo een nieuw kastje gehaald en de bedrading opnieuw aangesloten.
Het wil alleen niet werken. Alvorens ik het opnieuw aan ga sluiten zou ik graag willen weten hoe zo een kastje heet en waar ik aan zo een aansluitschema kan komen.
Hieronder een plaatje, dan snap je wat ik bedoel.

Weet iemand hoe zo een kastje heet? Ik kan namelijk de aansluitschema niet vinden omdat ik niet eens weet hoe zo een kastje heet
Ik hoop zo vurig dat ik nou eindelijk eens kan xboxen en tegelijkertijd dingen kan downloaden op mijn pc. Ook wil ik graag gebruik gaan maken van media center, xbox connect en noem het maar op.
Alvast hartelijk dank.
[ Voor 10% gewijzigd door PcManiaxx op 06-12-2006 21:08 ]